Site niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieuw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Ik weet niet zeker of dit het goede sub-forum is maar ik heb een probleempje:

Ik had voor een oom van mij een site gemaakt, maar nu kan ik ineens de site niet meer zien. Als ik de site wil openen krijg ik dat de pagina niet kan worden weer gegeven en ook als ik met een ftp programma wil inloggen krijg ik geen verbinding. Ik heb het nu al aan verschillende mensen gevraagt maar allemaal kunnen ze de site zonder problemen bezoeken, alleen bij mij thuis kan ik op alle 3 de computers de site niet bekijken.

Ik heb windows vista sp1 en IE 7.0.6001.
De site is http://www.scandinaviantruckpictures.com/

Weet iemand wat er aan de hand is?

MVG

Giel

EDIT:

Nieuwe ontdekking:

Een forum bij de zelfde host kan ik ook niet bekijken, zou het kunnen dat ik geblokeerd ben?

Laatst bewerkt:
om dat uit te proberen zou je firefox eens kunnen installeren.
Kijk dan of je wel bij deze pagina kunt komen.

hoe werk je met ftp......als dat ook niet lukt dan ben ik eerder bang dat het aan de hoster ligt.

Misschien wordt hij geblokkeerd door een firewall, want bij mij werkt hij ook. Probeer het dus een keer met firefox en zullen we zien wat die zegt. als die het ook niet doet moet je de firewall even uitzetten en dan eens proberen.

Ik heb het met firefox geprobeert zonder resultaat en ook met firewall uitgeschakelt kan die niet worden weergegeven. Ik heb net een email gestuurt naar de host en als ik meer weet zal ik het hier posten.

Alvast bedank voor het meedenken

Giel

Ik heb het met firefox geprobeert zonder resultaat en ook met firewall uitgeschakelt kan die niet worden weergegeven. Ik heb net een email gestuurt naar de host en als ik meer weet zal ik het hier posten.

Alvast bedank voor het meedenken

Giel

Ik vrees dat die niet veel gaan kunnen helpen, want de site werkt bij andere mensen wel en bij u niet. Dus u zal het probleem op uw pc moeten zoeken. Maar u mag gerust een mail sturen naar de host, die hebben misschien wel wat tips...:)

Vandaag een reactie gehad van de host waarin werd gevraagt mijn ip door te mailen, hij zei dat het mogelijk was dat die geblokeerd was dus waarschijnlijk weet ik morgen meer.

Alles werkt weer als vanouds nadat de helpdesk medewerken mijn ip had door gemailt naar hun technische afdeling:thumb:

Bedankt voor het meedenken

MVG

Giel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan