site omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaddorry

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
kan je een site omzetten naar code?
zoja, zou ik die mogelijkheid grag weten.
(gratis graag)

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met een site omzetten naar code?
Een site is gemaakt met code html , css , php, enzv.
Mvg
defietser

Als ik het goed begrijp, wil jij dus van een andere site de code kopiëren. Daarbij komt ook nog het feit dat in 99 van de 100 gevallen daar Copyright op rust.

Als beginnetje kun je proberen op een site de rechtermuisknop in te drukken, en daan klikken op bron weergeven.

Als ik je verhaal niet goed begrijp, zal je in duidelijke taal precies uit moeten leggen wat je wilt, wat je geprobeerd hebt en of het noodzakelijk is.

het gaat hem omdat ik een spelletje van een andere site wil hebben op mijn site.
ik wil eigenlijk maar een eel van de site, niet voledig omdat ik weet dat dat strafbaar is...;)

Een deel van de site kopiëren kan ook strafbaar zijn ;).
Maar als je nou even belangrijke dingen vermeld zoals welke browser je gebruikt, van welke site je dat spelletje wil (een link) dan kunnen we je verder helpen :D.

Patrick Uffels

Een deel van de site kopiëren kan ook strafbaar zijn ;)

Let daar goed op shaddorry; je hebt nog in het wisse gelaten om welke site het nou gaat, maar hou je alsjeblieft wel aan de regels.

Volgens mij zou de beste oplossing nog zijn om de webmaster van de betreffende site te vragen of je de code van hem mag hebben. Nee heb je, ja kan je krijgen...

Volgens mij kan dat in vrijwel élke browser via rechtermuisknop -> bron weergeven ( / view source). Dat verschilt niet echt.

Nou bij internet explorer toevallig niet, en laat dit nou een van de meest gebruikte internet browsers zijn. Maar goed daar gaat het niet om, Shaddorry moet maar weer eens gaan reageren.

Patrick Uffels

Welke versie van IE gebruik jij? Bij mijn versie (7 en ook bij 8) kun je gewoon via rechtermuisknop -> bron weergeven de bron bekijken.

je kan natuurlijk altijd aan een administrator vragen of dat mag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan