Site onberijkbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wapito

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Hallo,

Ik heb een PC met Windows XP Home met een Realtek RTL8139/810x Family Fast netwerkkaart en een Belkin Router 54G en Casema kabel internet met Motorla modem en ZoneAlarm Serurity Suite als ik http://www.haflingerforum.nl krijg ik de test pagina van Fendora op de computer van mijn vriendin krijg ik het zelfde zij heeft windows XP Pro met een usb draadloze netwerk help ik ben radeloos ik heb alles geprobeert

Groetjes Louis

Hallo,

Ik heb een PC met Windows XP Home met een Realtek RTL8139/810x Family Fast netwerkkaart en een Belkin Router 54G en Casema kabel internet met Motorla modem en ZoneAlarm Serurity Suite als ik http://www.haflingerforum.nl krijg ik de test pagina van Fendora op de computer van mijn vriendin krijg ik het zelfde zij heeft windows XP Pro met een usb draadloze netwerk help ik ben radeloos ik heb alles geprobeert

Groetjes Louis
Deze link geprobeerd en hij werkt gewoon. Gebruik je internet explorer?

Ja ik gebruik Internet Explorer maar het ligt aan me router want als ik de kabel die direct van mijn modem afkomt in me Pc stopt doet de site het wel als ik via de router ga doet de site het niet het zelfde bij Fire Fox doet hij het ook niet

Hoi fozziebear,

Ja mijn router heeft een firewall en ik heb standaard instellingen alleen heb ik WPA security aan staan

Groetjes Louis

Heb je ook een ee software matige firewall ( Windows/Norton)? Je zou eens kunnen proberen om de firewall in je router uit te schakelen. Als je niet weet hoe, geef maar het type nummer dan kijk ik wel even,, Groet Fozzie

Ik heb ZoneAlarm maar ik heb al geprobeert met de firewall uit van de router maar ik krijg gewoon het zelfde en als ik de ander firewall uit zett werkt ook niet

Je zal niet de eerste zijn die een firmware update voor de router nodig heeft om alle sites probleemloos te kunnen bezoeken.
Kijk eens of er een nieuwe versie beschikbaar is.

Ik heb de firmware geupdate van mijn router nog doet hij het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan