Site onderhouden vanaf meerdere PC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

TMC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een site te bouwen in Frontpage 2003. Wij willen in de toekomst de site onderhouden met meerdere mensen, en dus vanaf meerdere PC's. Ik weet dat het mogelijk moet zijn, alleen ik ben er nog niet achter hoe.
Is het om te beginnen noodzakelijk dat ik het Sharpoint template gebruik bij het beginnen van de bouw? Verder moet mijn host sharepoint ondersteunen, is mij verteld.

Kan iemand mij vertellen waar ik verder aan moet denken of waar ik de info kan vinden?

Alvast bedankt voor een reactie.

Erik
 
Geen idee hoe het in Frontpage 2003 werkt. Alleen als je besluit om te gaan werken met Dreamweaver weet ik je wel te vertellen hoe het in elkaar steekt. :shocked:
 
Ik werk zelf met frontpage 2000. Als je de site gewoon opend op internet en dan klikt op bestand in de browser kun je de site online openen in frontpage en dus aanpassen. Zorg wel dat je er een wachtwoord op zet via frontpage. Of dit ook kan in 2003 zul je even moeten bekijken.
 
Als je de inloggegevens hebt kun je de site aanpassen.
Maar... FP maakt ook eigen mappen aan, en indien deze niet corresponderen met de stuktuur kun je wel eens problemen krijgen.

Beter is het om met een CMS = Content Management Systeem te werken.
Kun je onlie aanpassen, vanaf iedere computer.
Bij sommige CMS systemen kun je aan inloggers rechten toekennen,
zodat bepaalde files niet door enieder aangepast kunnen worden.

:cool:
 
Rikbouw,

Als ik dit doe vraag ie in Frontpage om te inloggen.
Welke gegevens moet ik hier voor gebruiken? Of hoe maak ik dat aan?

Het is in ieder geval niet hetzelfde als in PLESK.

Alvast bedankt
 
Fp

Ik moet dan dezelfde inloggegevens gebruiken als wanneer ik met FP vanaf mijn computer upload. Misschien is dat per provider verschillend. Dat weet ik niet ?
 
Als het gaat om dat de ene persoon x bijwerkt en de andere y bijwerkt zou je subwebs kunnen gebruiken (moet je provider wel ondersteunen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan