site onlijn zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Hoi,

ik ben bezig om mijn portofolio online te zetten in flash vorm en probeer nu alvast de opzet online te krijgen om te zien of het beeld wat ik voor ogen hebt ook werkt.

Ik heb hem via aceftp alle bestanden in een map gedumpt maar als ik dan via de browser de site wil opstarten gebeurt er bij mij niks.

Ik ben benieuwd of jullie dezelfde ervaring hebben, dan weet ik dat het aan de computer ligt hier op school waar ze waarschijnlijk geen flash hebben.

Dus al doe hij het of niet, laat het dan ff weten en als er foutjes of slechte punten in zitten ben ik daar ook er nieuwsgierig naar.

http://home.wanadoo.nl/post4eric/Portofolio/Beta1

Thanks, Eric

Flash intro lijkt goed te werken, alleen heb je nog geen linken die werken.

Wordt de flash intro tijdens het laden al click-able?
Mensen met een langzame verbinding krijgen anders misschien het idee dat je site niet werkt; plaatsje komen en verdwijnen zonder dat ik er op wijs of klik en er gebeurd verder niets... misschien kun je een button opnemen met sla flash intro over of zo.

Aan het einde blijft alles oranje, ik neem aan dat via mouse over je hier de plaatjes weer zichtbaar wil maken en click-able...

Inhoud en vorm passen wel mooi bij elkaar!
Alleen je verticale teksten zijn wat lastig te lezen, maar ik neem aan dat die om andere plekken nog wel goed leesbaar terug komen.

Laatst bewerkt:
hmmm, vreemd

de links zouden wel moeten werken, als je namelijk op een kop zou klikken onderaan zouden de plaatjes zichtbaar moeten worden en klikbaar.

Verder is er geen intro ofzo, tenminste nu nog niet, de site word nu nog in 1 keer geladen en weergegeven. Maar je hebt wel gelijk, mensen zouden al gauw denken dat het doodlopend is.

Maar is er iemand de weet wat ik fout gedaan hebt, ik gebruik namelijk matchware mediator 7.0 pro en heb de pagina geexporteerd als een flash website via quick distribution. De files die ik toen kreeg heb ik via een ftp programma in een map geplaatst

Wie weet het???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan