site online zetten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
ik heb thuis xampp draaien zodat ik een beetje kan proberen met sites.
ik heb een site met een cms van websitebaker.
graag zou ik die site online willen zetten en dat ik nog een cms heb.
zonder te betalen, op een .tk site of iets dergelijks
hoe kan ik dit doen.

mvg

Kan je dat niet gratis via je provider? Vaak geven die ruimte hiervoor, zij het met beperkingen, zoals b.v. geen PHP.

Er zijn providers die in gratis accounts geen PHP toestaan. Moet je even bij je eigen provider kijken. Anders moet je een betaalde provider zoeken dit wel ondersteunt.

volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk.
ik wil gewoon een .tk site of iets dergelijks wat gratis is.
niet via mijn eigen provider, als ik het op zo'n tk site kan kan ik ook voor vrienden een .tk(of iets anders naturlijke) site maken

mvg

Een .tk adres kun je wel gratis krijgen, maar hosting space niet.

Je hebt drie opties:

* Betalen voor hosting. Beste optie, want het kost weinig, en je weet zeker dat het altijd draait zonder reclame en problemen. Maar als je het gratis wilt gaat dat niet.

* Gratis hosting zoeken. Houd rekening met veel reclame op je website, onbetrouwbare bereikbaarheid en/of andere issues, want die mensen moeten ergens het geld vandaan halen om je site in de lucht te houden. Google helpt je vast wel om er wat te vinden. Let op dat ze PHP en SQL ondersteunen (zullen de meeste niet doen)

* Je eigen pc ombouwen als webserver. Minst veilige en meest ingewikkelde oplossing. Betekend dat je pc altijd aan moet staan, want zodra je hem uitzet is je site offline. Als je een beveiligingslek in je website of server hebt, dan wordt je pc gekaapt en ben je alles kwijt. Als je dit wilt moet je je verdiepen in hoe je XAMPP in online modus zet.

Wil iemand die ervaring heeft met een gratis site uitleggen hoe ik upload en dergelijke.
wil het allen testen mag reclame opstaan en dergelijke maar wil gewoon kijken of mijn template en menus het goed doen.

gratis hosts knallen er altijd na een halfjaar uit, het beste is gewoon bij je provider(als je php/mysql) ondersteund of anders bij een betaalde host, een shared hostings is er al voor een paar euro per maand.

ik wil gewoon kijken of het gratis mogelijk is.
een maat van mij wil voor school een website, en ik wil het wel maken maar er niet voor betalen snap je.
en we kunnen er wel uren over doorgaan dat je betaald kan, ja dat snap en kan ik ook wel maar ik wil gewoon weten of het gratis mogelijk is, en hoe.
reclame enzo maakt me me niks uit als ik maar mijn templates kan testen..,.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan