Site op ft gaat dat met tk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Hallo helpmijers,

Ik heb mijn site nu op ftp staan en ik heb tk maar als ik de ftp ingeef dan staat er dat je http:// moet hebbe is er een manier om dit te omzeilen?
BVD
MVG
XxStefkuHxX

Je uploadt een site via FTP, het tonen gaat via HTTP. FTP is File Transfer Protocol, om bestanden heen en weer te zenden, HTTP is het HyperText Transfer Protocol, het protocol voor website.

FTP gaat via poort 21 en HTTP via poort 80 (standaard) dus is niet zomaar uit te wisselen.

Dit is dus gewoon een HTTP adres waarbij jij alleen het FTP-adres en username/wachtwoord ook nog eens van geeft (weggehaald).

Dit moet je via een HTTP:// ook kunnen bereiken.

Is dat toch niet het geval doe je iets fouts..

Laatst bewerkt:
Nee, dat hoeft niet, het FTP-adres hoeft niet echt te lijken op de site. Het ip-nr is trouwens van myriadmedia.net, weten die dat je daar op zit?

Hoezo zou je niet weten? Je zit op het ip-adres van iemand anders en jij weet niet of zij dat weten?

Geplaatst door XxStefkuHxX
Volgens mij is dat echt geen ip adres van iemand anders

Het ip adres is van myriadmedia.net.. en heb je van hun permissie om daar op te zitten?

Aannemen is natuurlijk niet genoeg, je weet toch zelf wel wat je doet? Je gebruikt die site ook nog eens totaal verkeerd, je linkt door naar een FTP-pagina en plaatst in die link zowel username als password (anders kom je niet bij die FTP-site).

Zoek eens uit waar je mee bezig bent. Dit is echt niet de manier van werken. FTP is en blijft een file transport protocol en is NIET geschikt om je website aan iedereen te tonen.

trouwens log dan maar eens in je kunt tog niks verwijderen en het probleem is al opgelost:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan