site op mac wel in safari niet in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Besten,

Ik heb met DW op de mac een website gemaakt. Eindelijk is deze klaar doet deze het alleen in Safari:-(
In FF is zijn niet alle jpegs zichtbaar. Knap vervelend zoals jullie wel zouden snappen.

Is daar een logische verklaring voor?

Groet,
Kompas

Laatst bewerkt:
Besten,

Ik heb met DW op de mac een website gemaakt. Eindelijk is deze klaar doet deze het alleen in Safari:-(
In FF is zijn niet alle jpegs zichtbaar. Knap vervelend zoals jullie wel zouden snappen.

Is daar een logische verklaring voor?

Groet,
Kompas

Geef eens een linkje van je webiste? :thumb:

Geef eens een linkje van je webiste? :thumb:

Site staat nog niet online! En dat wil ik ook niet omdat diegene waar ik deze voor maak de site nog niet eens heeft gezien. Site is nog niet helemaal af maar maak wel ernstig zorgen.. Hoe zou het toch komen dat FF de jpeg niet goed weer geeft?

snap er geen bal van..

Site staat nog niet online! En dat wil ik ook niet omdat diegene waar ik deze voor maak de site nog niet eens heeft gezien. Site is nog niet helemaal af maar maak wel ernstig zorgen.. Hoe zou het toch komen dat FF de jpeg niet goed weer geeft?

snap er geen bal van..

niemand?

In firefox en IE zie je boven en links dus niks staan terwijl je daar in safari wel plaatjes ziet staan..

Denk dat het beter is als je je website even upload zodat wij je probleem beter kunnen bekijken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan