site opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Berichten
321
Krijgt iemand de site www.healthspa.nl geopend?
Bij mij lukt het thuis niet en op mijn werk wel.
Waar kan dit aan liggen?
Pop-up geblokkeerd of zo iets?

Alvast bedankt
Groetjes
 
Gaat zeeeeeeer traag, resultaat niet afgewacht.
 
Ging hier heel snel maar ik heb dan ook alle ActiveX-jes getermineerd, mogelijk veroozaakt dat de traagheid bij jullie.
 
gezina wat bedoel je met getermineerd en hoe doe je dat dan
 
:eek: Sorry, mijn woordkeuze is soms wat cryptisch. :D In IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging, aldaar klikken op Aangepast niveau en vervolgens alles wat met ActiveX te maken heeft op uitgeschakeld gezet. Let wel, dat wordt wel saai surfen hoor! Ik geef er niet om, maar veel zie je dan niet meer qua flash e.d.
 
Ik heb gedaan wat je zei en dan gaat het inderdaad snel.
Maar helaas datgene (foto's) wat ik wil zien blijft leeg.

Zal wel iets met de site zijn, ik ga daar wel aan de bel trekken.

In ieder geval bedankt.
 
Ik zie het fotoalbum wel. Staat in IE/Extra/Internet-opties, tabje Geavanceerd, kopje Multimedia wel aangevinkt "Afbeeldingen weergeven?" En/of draai je een firewall (hopelijk wel) en staat deze te strak afgesteld?
 
Nu heb ik toch nog een andere vraag. Ik heb de instellingen dus aangepast zoals Geeske zei, maar nu wil ik weer terug naar de eerdere instellingen.

Wat zijn hier de goede instellingen?

Alvast bedankt.
 
Gewoon op Standaardniveau klikken en OK. (IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging) Er van uitgaande dat je voor de verandering niks speciaals hebt aan-uitgevinkt.

Desnoods even de cache wissen: Verwijder de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan