site opheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

newdeep

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
207
Ik wil de volgende site opheffen www.30stm.ontheweb.nl
Ik heb daarom een nieuwe index pagina gemaakt met een mededeling.
Ik heb alle andere bestanden en pagina's uit het document gehaald en de nieuwe indexpagina in het document geplaatst en opgeslagen.
Nu wil ik de nieuwe indexpagina uploaden in de hoop dat ie het geheel zal overschrijven.
Ik heb contact met de server en geeft aan dat het geheel is geupload....maar ik blijf de oude site zien.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe.:eek:
 
Ik begrijp dat de inhoud van de site er nog op staat(zowel op de redirectURL als op de providerURL).
Ik wil de inhoud van de bestaande site verwijderen en een nieuwe indexpagina(met een mededeling) opnieuwe uploaden.
Zodra ik dan een nieuwe site heb gebouwd wil ik op de oude een redirect plaatsen.
Mijn vraag is: bestaat er een handeling dat ik een bestaande site ,via DW, kan verwijderen?
 
Als ik aan mijn website werk dan doe ik dat altijd in Local View mode in DW.
Als je omschakelt naar Remote View dan kan je files rechtstreeks van je website verwijderen.
Is dat wat je bedoeld?
 
Bijgesloten een printscreen waar je kan zien dat ik de onthewebURL heb veranderd naar de providerURL,ook dat mocht niet baten.
 

Bijlagen

  • ScreenShot060.jpg
    ScreenShot060.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 37
Ik denk nu dat het is gelukt.
Ik denk dat nu de Indexpagina is veranderd en dat de rest van de site er nog achter staat,wat toch wel zonde is van de homepage ruimte die ik van mijn provider heb.:)
 
Bijna van overtuigd dat het is gelukt.
Nadat de nieuwe indexpagina zichtbaar was heb ik volgens de "helpfunctie" het onderstaande uitgevoerd.
Ik ga er nu vanuit dat alle andere pagina's zijn verwijderd.
Ik ga nog een manier bedenken om dit te checken.

Thanx:thumb:


Selecteer het bestand in het paneel Extern van het paneel Bestanden (Venster > Bestanden) en druk vervolgens op Backspace (Windows) of Delete (Macintosh).
Er wordt een dialoogvenster weergegeven waarin u wordt gevraagd te bevestigen of u het bestand wilt verwijderen.

Doe het volgende in dit dialoogvenster:
Als u alle eerdere versies van het bestand en de huidige versie wilt verwijderen, schakelt u de optie Vorige versies verwijderen in.

Als u eerdere versies op de server wilt laten staan, schakelt u de optie Vorige versies verwijderen uit.

Klik op Ja om het bestand te verwijderen.
 
Zo te zien is het gelukt.
Zag wel de pagina's, doch na F5 drukken of in browservenster Pagina Vernieuwen,
kwam er een errorpage dat pagina niet bestaat..
En bij
members.quicknet
zie ik de nieuwe index.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan