site - project school

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmij'ers,

Wij hebben met de klas een project van school gekregen we moeten met een aantal bezuiniging plannen komen voor de gemeente nijmegen en mij werd gevraagd om een site te maken ik ben meteen aan de slag gegaan en dit is er uit te komen info etc. komt er nog in maar dat kan er pas in als de onderzoeken en enquête's gedaan zijn.

dit is de site: http://grijswordtgroen.wordpress.com

p.s. let niet op wat er bij over ons staat we moesten dit van de mentor verzinnen/van internet halen

alvast bedankt

gr Daniël

Werkt goed en ziet er ook goed uit op 1024*768 in FF. maar ik had dan ook niet anders verwacht met wordpress

prima site hoor, goed te vinden mooie menu balken en de design is voor de rest ook prima.

Goede site.

Ik zou iets meer informatie geven op de home-pagina.

De site past zich mooi aan het schermgrootte. Voor een school-project is dit zeker een mooi site ;)

Toch even een minpuntje gevonden.. de hoofdtitel is op die achtergrond haast niet te lezen, misschien een ander kleurtje???

gast0231 's punt is erg valide - het was het eerste wat mij opviel. Verder vind ik het design echt lelijk, maar dat's persoonlijk. Probeer de poll's naast elkaar te zetten, want nu wordt de main pagina erg lang terwijl er geen content is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik heb al geprobeerd om die polls naast elkaar te krijgen maar dat lukt niet. En de kleur van de titel kan je niet veranderen.

Het is een wordpress.com blog, om de broncode aan te kunnen passen moet je betalen. Hij kan denk ik hooooguit een ander theme kiezen.

Voor de duidelijkheid, Wordpress is een open source CMS. Als je dat op je server installeerd heb je volledige vrijheid in wat je ermee doet, daar hoef je geen cent voor te betalen maar je moet wel een server hebben, daar moet je in de meste gevallen wel voor betalen. Wordpress.com is een site waar je een blog aan kunt maken, het lijkt wat op Blogger van google. Het is gratis, dus je hoeft niet voor hosting te betalen, maar als je meer controle wilt moet je wel extra betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan