site security and firewal

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
In de loop der jaren ben ik wel wat bekent geworden met websites maken
maar nu ik voor een professionele onderneming een website probeer te maken ben ik me ook aan het verdiepen in security en firewal
ik werk met CMS Systeem Joomla en al zijn extensions
nu zijn er veel soorten bescherming voor je joomla site
Zo kwam ik deze tegen
http://www.rsjoomla.com/joomla-extensions/joomla-security.html
en zoveel meer
http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/site-security/site-protection

Maar ik heb nooit geweten wat en waar het nou op gericht is...

Wat is het beste om te kiezen ?

Graag advies

Jeroen

beste manamana

Hartelijk dank voor uw snelle advies

inderdaad wordt er veel omschreven

Nu ben ik op zoek naar een meest complete beveileging

maar, bestaat dat,

Firewal is een andere beveiliging dan tegen hacken ?

kunt u mij een goed pakket zenden, of zeggen waar ik op moet letten ?

Graag advies

Ik heb nog eens gelezen. En las dit.[h=2]Geen enkele manier is de juiste![/h]Door de enorme complexiteit van de huidige web- en internetsystemen, kunnen veiligheidslekken niet zomaar opgelost worden. Zeker niet door alleen maar een aantal keer te klikken. Er is geen op maat gemaakt programma of oplossing. U, of iemand die u vertrouwt moet genoeg leren over de infrastructuur van uw server of website om de juiste beslissingen te kunnen maken. Lees hier het hele artikel. Ik denk ook dat het zonde is om geld uit te geven aan beveiliging software. De beste beveiliging zit eigenlijk tussen heb beeldscherm en de persoon die er achter zit.

U heeft gelijk

Mijn site is gehost bij antagonist, een van die beste die er is na mijn weten...
Maargoed op nederlandse bodem dan lol

Nou hartelijk dank voor uw tijd en moeite die ik gedaan hebt om mij uitleg te geven

Jeroen

Hallo Jeroen. Ik deed het graag. En inderdaad antagonist is een van de betere. :P Succes verder en wellicht tot ziens weer op dit forum. ;) Je weet wel wie / en wat een Manamana is he en je houdt wel van een grapje toch. Afkijken tot het laatst he. :D Klikje

Laatst bewerkt:
lol

Tot ziens, nooit niet lol
Ik ben hier sinds ik mij in webdesign verdiep en dit blijft het beste forum voor al je vragen voor IT/ITC

Hartelijk dank voor uw klikje lol

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan