Site Trailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Zal iemand voor mij een soort van trailer willen maken van mijn website?

Zo je niet wat meer informatie kunnen vermelden, hier kunnen wij niet veel mee.
Valt dit niet onder vraag en aanbod?

@djoane, dat moet de vraagsteller een fatsoenlijkere en normale vraag stellen :)

Inderdaad, iets vriendelijker mag het wel. :o
Ik kan wel vragen alst u blieft ?! :thumb:

Ik was van plan als iemand een trailer wou maken, de informatie te vermelden.
Maar misschien is dit ook niet zo handig, kijk onder!

Het is voor reclamevoorjewebsite.tk
- Gratis Promotie voor je site
- Ongetwijfeld meer bezoekers
- Geen saaie link, maar zelfs een banner!

Dat is wat o.a in de intro/trailer moet komen.
Ik hoop niet dat dit door de admins als reclame wordt beschouwt, :o, Dit is dus de tekst, hé, admins :P

Hoop nu wat duidelijker te zijn

Groeten,

Hoi Harmhelp,
Is het intussen gelukt? Want ik zie op je site een intro-video (YouTube) staan die doet wat je vraagt. :rolleyes:

Met vriendelijke groet,
CSShunter
PS: Ik vond je startvraag heel beleefd, dus zeker geen onfatsoenlijke vraag. Wel wat onduidelijk, maar best wel een "normale vraag". Want hier zijn we wel gewend dat een vraag niet altijd alle duidelijkheid geeft om 'm te kunnen beantwoorden. Dan vragen we gewoon terug voor wat meer info.

Mja, op een forum o.i.d maakt het weinig uit (al blijf ik het lelijk vinden) maar in een reclamefilmpje voor je site....?

nou-nou.png

Maar als je op een site goed voor de dag wilt komen en niet zo goed bent in spelling, moet je er altijd even de spellingscontrole overheen laten gaan.
Niet alleen goed voor de spelfouten, maar ook voor de tikfouten! :)
Of, beter, laten nalezen door iemand die goed is in spelling, want spellingscheckers halen er ook niet alles uit. *)

Maar we dwalen af van de vraag. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

De trailer is nog steeds nodig.

Ik heb dat filmpje zelf ooit gemaakt.
En inderdaad, ik zag het al eerder - er zit een spellingfout in.

Het filmpje is ook gewoon met windows-movie maker gemaakt. En dit is gewoon niet mooi.

Ik wou het liefst een filmpje met Adobe After Effects.
Ik heb het programma zelf wel, maar ik ben er totaal niet goed mee.

Groeten,
Harm

Hoi Harm,
Even een paar terzijdes die me wel belangrijk lijken:

• Je hebt het logo "Veilig internetten heb je zelf in de hand" gekopieerd van de overheidswebsite nederlandveilig.nl/veiliginternetten, en er zelf "100% betrouwbaar" boven gemonteerd. Dat is inbreuk maken op hun copyright, en strafbaar.
    Je wekt ook de suggestie dat het een soort waarmerk van die club is, dat garantie biedt op "100% betrouwbaar". Bij een rechtszaak zal dat extra zwaar meewegen.
    Dit image is in elk geval niet 100% betrouwbaar...

• In de video zit muziek. Alleen zelf gecomponeerde en zelf gespeelde muziek kan zonder meer. Voor alle andere muziek geldt: op internet zetten is "publiceren", en dan gelden de copyright/auteursrecht-bepalingen (ook al heb je bv. een CD met de muziek gewoon gekocht). Wil je andermans muziek afspelen op internet, dan heb je een licentie van de BUMA/STEMRA nodig. Dat geldt ook voor achtergrondmuziek in een verder zelf gemaakte video.
    Voor een "licentie achtergrondmuziek" moet je rekenen op € 330,- per website per jaar (exclusief btw). Zie hier! :confused:
    Niet doen kan ook: met het risico van achteraf moeten betalen + boete...

• Als je via het .tk domein binnenkomt, krijg je binnen een paar tellen van webklik een opvallende mededeling die vertelt dat het plaatsen van webklik-pagina's in een frame in strijd is met hun voorwaarden voor gratis sites. Dat zou ik dus ook maar niet doen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan