site uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
274
ik heb al verschillende progjes geprobeerd met het uploaden van mijn site en hel lukt elke keer weer niet. ik heb een aboonement bij hetnet en daarbij 22 MB aan ruimte. Ik gebruik nu total commander maar daar lukt het ook niet. elke keer krijg ik de foutmelding. fout 404 pagina niet gevonden. ik weet niet wat ik verkeerd doet mijn site is ok, maar het lukt gewoon niet. mijn site is gemaakt met microsoft frontpage en ik kan de bestanden wel op de server van hetnet zien staan.
 
controleer de juiste benaming van de FTP url
Die fout maakte ik ook regelmatig.
 
Zorg ervoor dat je startpagina index.html en/of index.htm noemt.
Ook de URL die je intikt is hoofdletter/kleine letter gevoelig.
En plaats hier anders eens de source + naam van je startpagina.

Greetz.
K.
 
Dankje

bedankt voor jullie hulp maar dit lost mijn probleem niet op. ik heb een index.html. en ik heb de url goed ingetoetst ik weet niet wat ik fout doe en ik wordt er een beetje moe van. ik grijg gewoon nog steeds dezelfde foutmelding: fout 404.ik zal de melding er even bijzeten.

wanhopige kevin.
 
Probeer je index.html eens via de homepage wizzard van HetNet te uploaden en kijk of je hem dan wel kan zien? Als dat wel lukt dan weet je dat het aan je ftp programma of aan je instellingen ligt. Bel je trouwens wel in met je HetNet verbinding? Als ik het met mijn Chello verbinding doe dan wordt dit NIET geaccepteerd door HetNet namelijk.
 
nee sorry dit is het niet het maakt niet uit waarmee je hem upload het ligt ook niet aan de manier van uploaden en ook niet aan *.html,*.htm en ik bel in met hetnet.
 
Als er een index.htm en/of index.html is en je typte alles juist in, dan MOET het gaan.....
Enigste wat ik nu nog kan denken is dat de webspace op 1 of andere manier geactiveerd moet worden bij provider.
Geef anders eens de URL?

Greetz.
K.
 
Lees dit door. Je moet je aanmelden/registreren voordat alles werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan