Site voor mijn hobby ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Beste,

Ik wil een site starten voor mijn hobby waar ik een klein forum in wil hebben, en een download sectie. Welke gratis software kan ik hier het beste voor gebruiken en welke is het veiligst voor hackers spam etc. :rolleyes:

Is reclame een probleem? Zo niet, dan zou ik hier eens kijken. Hier haal je snel een goed uitziend forum en andere zaken die je helemaal kunt aanpassen aan je eigen wensen.

Voor downloads kun je je eens verdiepen in Tonido, een webbased fileserver. Werkt erg makkelijk en veilig

Als je zelf al bekend bent met het maken ervan via een programma, kun je eens even kijken op: 000webhost.nl
Deze provider biedt je gratis webhosting aan, alleen de webbuilder die ze daar hebben is best wel slecht.
Dus daarom raad ik je aan om de website dan zelf via een programma te bouwen: zoals:
Dreamwaver?
frontpage?
Wygsig webbuilder? << zoiets :)

Succes ;)

Hoi Gr@smaaier,
FrontPage was altijd al erg slecht in het maken van goede code; maar wordt nu al jaren niet meer geleverd. FP-2003 was de laatste versie, en wordt ook niet meer ondersteund. > Absoluut af te raden!
Microsoft heeft er Expression Web voor in de plaats gezet (ook niet gratis).

• Voor het "gewone website" gedeelte kan je de gratis KompoZer nemen, met zowel een code-weergave als een WYSIWYG-weergave (met menu-knoppen, min of meer zoals in Word).
  • Of met alleen een code-weergave: Kladblok of de betere versie Notepad++ (gratis).
  • Of met alleen een code-weergave plus menu voor de te plaatsen tags <..>: HTML-Kit (met ook een gratis versie).
  • Of een meteen een heel CMS als Joomla of Wordpress (beiden ook gratis).
    Voor een download-sectie zijn er plug-ins beschikbaar (met inlog-systeem e.d.), en er zijn ook in te bouwen forums (Joomla: bv. forum-extensies; Wordpress: bv. forum-plugins).
    Als het goed is, zijn die hack-veilig.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS: Dingen die op een of andere manier "Webbuilder" heten ("maak uw website in 10 minuten zonder enige kennis van html"), variëren doorgaans van "niet erg goed" tot "bar slecht".

Laatst bewerkt:
Ok bedankt allen voor de antwoorden een host voor mijn site heb ik al en daar betaal ik ook voor maar wil ineens een goede site kunnen plaatsen. Ik had hiervoor een Smf forum maardie was in 3 dagen gehackt dus vandaar mijn vraag welke software ik beter kan gebruiken waar hackers minder kans bij hebben. Graag ook met leuke themes etc. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Bedankt alvast. :thumb:

Ok bedankt allen voor de antwoorden een host voor mijn site heb ik al en daar betaal ik ook voor maar wil ineens een goede site kunnen plaatsen. Ik had hiervoor een Smf forum maardie was in 3 dagen gehackt dus vandaar mijn vraag welke software ik beter kan gebruiken waar hackers minder kans bij hebben.
Hangt natuurlijk ook af van hoe ze binnenkwamen. Als er spyware op je PC staat die het wachtwoord lekt (of als je wachtwoord gewoon zwak is) dan kan daar geen forumsoftware tegenop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan