Site werkt niet goed op mobieltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Een kennis heeft volgende site laten bouwen: www.gertrudevissers.nl
Nu schijnt dat de drop-down onder bv "therapie" niet werkt op een mobiele telefoon. Het drop-down-menu blijft niet staan en doorlinken lukt dan ook niet.
Ook schijnt site alleen goed te functioneren in Internet Explorer.

Laatst bewerkt:
Ik hoop niet dat ze er al teveel voor heeft betaald. Wat er zoal mis is:

1. De pagina www.gertrudevissers.nl doet niets anders dan een pagina van een ander domein laden: www.gertrudevissers.Ml (waarom???);
2. De site is gemaakt in 'Serif WebPlus X5', nog nooit van gehoord, maar na enig googlen ben ik er achter dat het een pakket is voor beginners en hobbyisten;
3. De dropdowns werken niet op mobiel omdat ze ontworpen zijn om te reageren op de muis, en mobiele gebruikers hebben meestal geen muis. Heeft waarschijnlijk met punt 2 te maken;
4. Alleen zichtbaar in Internet explorer (Op de site staat 'exploner')? Dat is wel heel erg 2001...
5. Er is geen title ingevuld, dus de site zal slecht gevonden worden door Google;

En nog veel meer. Het lijkt er op dat ze deze website heeft laten maken door een 10-jarig neefje of buurjongen, dit is geen professional geweest.

zoals Berkery al schreef: en nog veel meer.

Waarvan ik dan nog twee zaken even wil benoemen:
  • de layout van de teksten is werkelijk bedroevend; die grote blokken tekst zonder onderbreking, zonder afwisseling in grootte en vrijwel geen tussenkopjes;
  • het Nederlands is erg erg slecht

Waarom niet in Wordpress, dat is makkelijk zelf te onderhouden en je kan uit duizenden thema's kiezen of een thema wat je wilt, kopen.
Daarna kan je er alle mee doen wat je wilt.

Deze website is helaas niet professioneel en gemaakt door iemand die er of niet veel verstand van heeft of er met de pet naar gegooid heeft.
Verder ga ik mee met mijn voorgangers, het is gewoon bedroevend.

Meer info over websites in Wordpress? Kijk dan hier: http://steunpunt-almere.nl/websites/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan