site wil niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

popipipo

Meubilair
Lid geworden
21 nov 2006
Besturingssysteem
Win11
Office versie
Office 365
https://fotoalbum.fotoquelle.nl/priStart.do

Als ik deze site wil laden blijft het scherm leeg bij gebruik maken van firefox
Gebruik ik IE, Safari, Chrome of Opera dan is het geen probleem.

Op mijn laptop heb ik ook geen probleem met firefox.

Het vreemde is dat ik op mijn desktop ook met andere gebruikers kan inloggen en daar heb ik dus ook het probleem niet firefox.

Heeft iemand nog een suggestie waar ik het moet zoeken?

Dit alles heeft niets geholpen.

Nog even voor de duidelijkheid.
Als ik onder naam "naam1" inlog op mijn pc en daar firefox start werkt het wel.
Als ik onder naam "naam2" inlog en daar firefox start werkt het niet??

Iemand nog een suggestie.
Ik heb firefox er al een keer verwijderd en weer geïnstalleerd.

Heeft niet geholpen
Ik gebruik wel een andere inlog naam of brouwser.

Bedankt in ieder geval.

Ik ben benieuwd of je het probleem nog opgelost heb gekregen. Ik heb namelijk een soortgelijk probleem. Firefox kan op mijn Mac mijn eigen website: www.komfotograferen.nl niet meer openen. Ik krijg de melding: "Firefox kan het bestand op http://www.komfrotograferen.nl niet vinden." In IE, wat via Parallels in XP draait: geen problemen; Firefox op een Windowscomputer: geen problemen; Safari op mijn Mac: geen problemen. Maar het wordt nog gekker, want waneer ik het www. weglaat, dan kan hij hem wel openen en wanneer ik er /index.htm achter zet ook! Alleen voluit www.komfotograferen.nl geeft dus het probleem. Voorheen nergens last van, toen last gekregen en gelijk website opnieuw geupload (ik dacht toen dat daar het probleem lag) en Firefox deed het weer. Tijd zonder problemen kunnen gebruiken en nu dus weer mis, maar nu eerst in andere browser en op andere compu geprobeerd. Het feit dat daar geen problemen zijn vind ik vreemd. Wat kan het zijn? Iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan