Site wordt niet ververst, ook niet na legen cache.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babsigirlnl

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Ik heb Windows XP, met IE8. Ik ben bij Tele2 met een modem van Davolink.
Ik bezoek graag de site www.decor8blog.com, een blog. De site wordt sinds 14 februari j.l. niet meer ververst door IE. Ik weet zeker dat de eigenaar wel geblogd heeft sindsdien. Ik heb het cachegeheugen gewist. Hetzelfde probleem doet zich voor bij Firefox en Chrome. Ook de feed wordt niet bijgewerkt.
Ik heb een laptop met Vista en IE8. Ook daar kan ik alleen de versie van de site zien van 14 februari. De feed wordt wel bijgewerkt, maar als ik op de link van een recenter berichtje klik krijg een 404 melding.
Dit is trouwens de enige site, maar ik ben bang dat het probleem straks groter wordt.

Kan het zijn dat mijn modem voor problemen zorgt. Heeft een modem een cache geheugen dat hetzelfde functioneert als het cache-geheugen van de browser?

Als je een site opvraagt zou deze altijd de nieuwste versie tonen.
Het modem heeft hier niets mee te maken.
Opvallend is wel dat bedoelde site heeeeeel traaaaag is.

Welke datum had het laatste bericht bij jou?
Hij laadt bij mij trouwens redelijk snel!

Ik vermoed dat het aan het programma ligt dat de eigenaar gebruikt om te bloggen, Wordpress of eigenlijk aan een plugg-in die WP Super Cache heet. Ik heb op het forum van WP gelezen dat meer bloggers het probleem hebben dat bezoekers een oude versie van de site te zien krijgen en de RSS feed niet bijgewerkt wordt.
Als ik haar site zoek via Google en ik gebruik de functie vertalen van Google, kan ik haar laatste bericht (van 6 maart) trouwens wel zien, maar in zeer slecht Nederlands :D

Ik heb haar gemaild, eens kijken of ze er wat aan doet.

In ieder geval bedankt voor je hulp.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan