Sitecheck : Jailbreak-group.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

samtulp6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Hallo , ik heb met 6 vrienden een site gemaakt over het jailbreaken van de iPhone , maar inmiddels is hij best wel populair , ( wij zijn een non-profit organisatie ) en ik zou graag willen weten of iemand mij zou kunnen helpen met mijn site.
http://www.jailbreak-group.tk
Ik stop hier inmiddels best veel tijd in en zou niet willen dat het slecht gaat met mijn site ( ik heb GEEN ads en wil ze ook ZEKER NIET :)
Wie zou samen met mij en mijn vrienden admin willen worden op mijn site ?

( wij zijn best bekend geworden doordat ik heb uitgevogeld hoe je je bootscreen moet verandern na jailbreak 4.1 )

\

Mvg samtulp6

** als ik de regels goed gelezen heb , is het mogenlijk een site te linken als je een
non-profit site hebt . , is dat juist ?

Je letters lopen uit de velden op veel plekken. Ook staat er vage vierkantjes na teksten en half door andere teksten heen. En grijs op blauw is ook niet fijn lezen.

Ik krijg ook deze foutmelding:
Geen toestemming voor <http://sites.google.com> om methode Location.toString op <http://www.jailbreak-group.tk> op te roepen.

en waarom 9 verschillende javascript bestanden? Er staat amper iets in, waarom voeg je het niet samen?

Ik zie ook dat de site constant blijft zoeken naar de site van google's translate.

Search this site? Zoek deze site?
Zoek op deze site zal het wel zijn.

Ik vind het één van de betere .tk sites.
Als je echt professioneel gaat worden kan je een .nl domeinnaam+hosting aanvragen.
Maar voorlopig kan ik mij niet vinden in de kritiek waarom alles Nederlands zou moeten zijn.
Ik denk dat mensen ook maar een beetje Engels moeten leren, zeker degene van de doelgroep: de Apple-fanaten onder ons.

Één minpuntje: ik mis een favicon die de site een flinke boost kan geven: dat is een klein plaatje die bij de nieuwe browsers (die bijna iedereen heeft) getoond worden, zoals het witte vraagteken met blauw rondje van Helpmij.

Ik vind het één van de betere .tk sites.
Als je echt professioneel gaat worden kan je een .nl domeinnaam+hosting aanvragen.
Maar voorlopig kan ik mij niet vinden in de kritiek waarom alles Nederlands zou moeten zijn.
Ik denk dat mensen ook maar een beetje Engels moeten leren, zeker degene van de doelgroep: de Apple-fanaten onder ons.

Één minpuntje: ik mis een favicon die de site een flinke boost kan geven: dat is een klein plaatje die bij de nieuwe browsers (die bijna iedereen heeft) getoond worden, zoals het witte vraagteken met blauw rondje van Helpmij.

Dankje ! ,
Ik zal even zoeken naar een favicoontje , en idd engels is best belangrijk voor zoon kleine site , :) , dankje voor je positive reactie :)

Tegen wouterjuh :
ik kan geen grotere java-scripts plaatsen , dan krijg een fout , ik heb nog niks met google translate gedaan , dus ik kan er ook niks aan doen dat er search this site staat ( wat is daar eigenlijk fout aan ?? )

Mvg samtulp6

Welke fout krijg je dan als je alles samenvoegt? Als je het samenvoegt zal je site ook sneller worden.

Het laden duurt nu circa 5 a 6 seconden.

En je doet wel iets met google's translate. Er staat namelijk bij mij rechts onderin een button waar je op kan klikken met vertalen en het logo van google.

Enne wat betekenend de rode tekst: see site tamples ?

Je letters lopen uit de velden op veel plekken. Ook staat er vage vierkantjes na teksten en half door andere teksten heen. En grijs op blauw is ook niet fijn lezen.
attachment.php

Schermafbeelding 2010-11-14 om 20.58.16.png

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan