Sitecheck: Maclicious

Status
Niet open voor verdere reacties.

maclicious

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
Voor tips en trucs voor en van zowel beginners als gevorderden heb ik een website opgericht. Voor mensen die het leuk vinden om daar zaken bij te dragen (na korte registratie) kunnen ze daar terecht.

Dit is alleen voor Apple gebruikers.

Graag hoor ik opmerkingen e.d. over de website..

http://www.maclicious.nl

Laatst bewerkt:
Joomla :(
Rockettheme :(
Opdringerige AdSense :(

Mac :D

Is er iets dat je zelf aan deze site hebt gemaakt behalve de artikelen?

helaas wel... en standaardpakketten zijn niet custom, dus je moet er zelf altijd nog wel wat voor doen..

Dit is ook geen standaard VBulletin ;)

Een beetje scripts downloaden en zorgen dat het met elkaar werkt (wat eigenlijk niet hoeft aangezien degene die het gemaakt heeft dat al voor je heeft gedaan) is geen website maken :rolleyes:

Plugins installeren is de moeite en heeft niets met een website maken te maken. Dat valt onder het kopje "Weten hoe een CMS werkt".

Daarnaast is dit forum aangepast aan de gebruikers en beheerders hier en wordt Helpmij hier ook niet beoordeelt.

Jij wilt je site laten beoordelen maar als er niets van jou bij zit wat valt er dan te beoordelen? Het werk van een ander?

Hopelijk zijn er ook nog positieve reacties..

Beetje jammer dat de huidige reacties de naam van de deze site een beetje te niet doen..
Veel opbouwende (concrete) zaken heb ik nog niet mogen horen.

Mijn's inzien is de inhoud van de website hetgene wat het tot een goede website maakt.

Wat is het verschil tussen jou site en bijvoorbeeld macmiep?

Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk initiatief maar waarom zo'n site maken als er al een andere, veel grotere, site van is? Kun je dan niet beter je tips daarop plaatsen?

Ik kende Macmiep nog niet, maar heb net even gekeken.
Ik wil toch iets meer dan alleen programma uitleg er op gaan plaatsen.

Zo heb ik ook uitgeschreven hoe je de namen in Frontrow kunt aanpassen, e.d.
Content-technisch is het nog niet helemaal volledig allemaal, ik wil nog wat meer zaken erop gaan zetten.. Uiteindelijke doel is dat de leden dit gaan doen natuurlijk.

Net als alles van Joomla is deze site ook zo traag als dikke ****** door een trechter. Daarnaast krijg je 58 errors en 43 warnings op de validator van W3C. Ook niet iets om trots op te zijn.

Werk aan de winkel dus. ;)

Een site ontwikkelen zonder de regels te "respecteren" :eek:

Door alle fouten er uit te halen zorg je er voor dat je site in de meeste browsers goed wordt weergegeven.

De ontwikkelaars van browsers zouden er ook voor moeten zorgen dat de regels juist worden geinterpreteerd. (De meest gangbare doen dat ook)

Site wordt goed weergegeven in alle gangbare browsers hier.
Ik zie het nut er niet van in.. Was vroeger ook niet nodig zo'n ding.

Kom dan ook vooral niet meer hier... Tsjonge jonge.

Zijn jullie het validator promo team ofzo.. Sjonge jonge, bekrompen mensen... Ik vraag alleen om te kijken wat jullie van mij site vinden en dan krijg ik zo'n welkom hier op het forum..

Jullie doen de naam van het forum echt geen eer aan.. Deze hele thread wordt er al gezeikt door jan en alleman..

Tja je vraagt hier om onze mening.

Wil je een beetje fastoenlijke site maken dan is het gewoon van belang om een gevalideerde site hebben.

Je kunt een W3C-valid "stempel" zien als een erkenning van je werk.

Ik heb het al eerder gezegd: Je laat gewoon werk van een ander beoordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan