Sitecheck: Stadioworld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanieboy

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Hallo,
mijn Site is af; Stadioworld je kan er een website laten bestelen.
*KNIP*

Graag jullie mening over de site.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een overzichtelijke site. De kleuren zijn mooi op elkaar afgestemt. Alleen weet ik niet wat ik van de flip paginas moet vinden. Verder zou ik het menu boven aan de pagina maken ipv onder aan de pagine. En misschien is het handig dat als mensen op de plaatjes in je portfolio klikken dat ze naar de desbetreffende website gaan!

Voor een site die af is vind ik hem kaal.
De nieuws sectie mist datums van wanneer het nieuws is en opmaak technisch lijkt het nog een beetje in een test/speel fase.
Services zou ik op deze site in "diensten" veranderen

overzichtelijk, ziet er goed uit. Ik vind het vooral leuk dat het anders is dan veel andere websites, dat laat wel wat creativiteit zien.

een paar puntjes:
- de website werkt totaal niet meer als je javascript uit zet
- bij "diensten" is er geen kleur als je er met je muis overheen gaat.
- volgensmij is de "nieuws" pagina overbodig, nieuwe websites die je gemaakt hebt staan ook in je portfolio en dingen als "we zijn deze week op vakantie" kunnen ook gewoon op de home pagina.

mvg. Ecross

Yup, de site is totaal kaput zonder Javascript. Ook is de HTML niet valid en dingen als dit in je source:
HTML:
                </div>
              </div>
            </fieldset>
          </form>

</div>
      </div>
    </div>
  </div>
HTML:
          <h2></h2>
is niet echt professioneel (div overkill, lege h2?!)

:thumb:

Het werkt inderdaad, niet als je Javascript uit heb (Maar de meeste mensen hebben hem gewoon aan), en ook het is ëen "Test fase" ik ben op dit moment bezig met een vernieuwde layout, met HTML pagina's (En PHP ;) ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan