sitecheck, w ww.a-webdezign.woelmuis.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

andriesf

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
hallo allemaal,

ik heb een website gemaakt, het maken doe ik al een tijdje, maar het design, en CSS nog niet zo lang, dit is momenteel mijn 2e design, en zou graag jullie mening willen horen.
kraak hem gerust helemaal af, maar dan wel graag een punt wat ik eraan kan verbeteren, want anders kan ik er nog niets van leren,

www.a-webdezign.woelmuis.nl

de links werken allemaal niet, het gaat alleen om het design

MVG,
Andries

nee, inderdaad, ik weet niet hoe dit moet, ik ben nog niet zo bekend met CSS, javascript ook niet bepaald

Woelmuis

Mooie site. Goede kleuren. Die tabs zijn leuk, Mooi maar wel beetje ingewikkeld logo.
Die knop naast menu vind ik een beetje vaag.
Ga je zoiets ook nog naast de knoppen eronder zetten, als je er op klikt of zo?
Anders is het helemaal een beetje een eenzaam mapje.

De portfolio zag ik eerst maar half omdat m'n scherm driekwart stond.

Ik vind de zinnen te breed. Dat is lastig lezen waardoor je snel afhaakt.

Profesioneel komt niet echt Professioneel over ;) (was je vorige deSign)
Dezign bestaat niet, tmoet zijn Design

Laatst bewerkt:
ProFeSSioneel moet het zijn. Voel de ironie van de betekenis als je het woord zelf fout schrijft...

Als je gradients gebruikt, zorg dan dat ze niet botsen. Zet er desnoods een witte of anderskleurige boord tussen maar geen twee verschillende gradients tegen elkaar. Opnieuw doe je dan afbreuk aan het woord "gradient" zelf.

"Laatst Bijgewerkt: Zaterdag 22 November 2008" niet doen, dat komt kinds over voor professionals. We weten dat javascript bestaat.

Maak een aparte pagina voor de portfolio's want de zijbalk is erg irritant en je ziet de sitelayout toch niet want je schermafdrukjes van die sites zijn te klein. Centreer vervolgens wat nog overblijft van de pagina en we praten verder. :p

edit: ah een nieuwe site zie ik, sorry.

Het blauw bovenaan is te fel aan de linkerkant. Het gaat te veel naar de kleur blauw als je in css "blue" selecteert.

Staat er C++ in de header? Das een beetje irrelevant voor een webpagina, niet?

Momenteel dus enkel dat blauw (ook in de linkjes) dat me tegensteekt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan