Sitecheck,: www.helpdesks.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi en welkom nog op Helpmij.nl

Padina is niet te laden.
IE8

EDIT: na 2 minuten begint ie.

EDIT2: ook het switchen tussen de subforums gaat erg traag.
 
Laatst bewerkt:
in 4 woorden:

"Niet vooruit te branden"

Firefox 3.6
Internet Explorer 9
Opera 10
Opera 11
 
Wil niet vervelend doen maar zorg eerst dat de site behoorlijk werkt en laad voordat je hem laat checken !
 
Bij mij laadt hij helemaal niet! Dit is verschrikkelijk!

[Edit] Na ruim 2,5 minuut komt ie...
 
Laatst bewerkt:
SEO-technisch

Maar even serieus: voor de bekendheid en je doel 'Samen staan we sterk.' is deze laadtijd een killer.
Ik denk dat niemand, echt werkelijk niemand, 2 tot 5 minuten gaat zitten wachten op jouw site.
Jouw bezoekers zouden met een snellere laadtijd, denk ik, minstens 40 keer zo hoog liggen.
Nee, dit is geen onzinnige schatting maar gewoon echt waar!

Hosting-technisch

Bij welke provider zit je die zo'n lange laadtijd heeft?
Deze template zou veel korter moeten laden, zo ingewikkeld ziet het er niet uit.
Heb je zeker goedkoop gedaan met een (gratis) host in de VS?
Moet je ook nog eens oppassen dat er geen virussen/spyware/malware op je site worden gedumpt.
 
Hosting-technisch

Bij welke provider zit je die zo'n lange laadtijd heeft?
Deze template zou veel korter moeten laden, zo ingewikkeld ziet het er niet uit.
Heb je zeker goedkoop gedaan met een (gratis) host in de VS?
Moet je ook nog eens oppassen dat er geen virussen/spyware/malware op je site worden gedumpt.
Lijkt om http://servage.net/ te gaan, maar de site is inderdaad gruwelijk traag, misschien dat de server wordt aangevallen?

Maar even wat anders, wat doen die live help en demo chipin dingen op de site? Als je om contributies vraagt is het wel handig om uit te leggen waarom precies en wat er met het geld gaat gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de site gestart bij servage ,waar ze sindsdien last hebben van dos atacks.

Nu heb ik onder mijn meer gekende nickname "ceurrrix" in Belgie meer vijanden dan vrienden vanwege problemen die ik heb met isp's en commentaren van hun fanboys op een hoop forums.

Ik lig er momenteel met 3 isp's in proces en heb er al in minstens 5 gevallen mijn gelijk gehaald en ben er gerust in,ook te winnen met de andere zaken .

Ik neem al de telefonische gesprekken op en gebruik ze als bewijs als men mij valse beloften doet en ik ze op basis daarvan buitenkegel

zie,:http://www.google.be/#q=ceurrrix&hl=nl&biw=1276&bih=535&tbs=lr:lang_1nl&prmd=fd&source=lnt&lr=lang_nl&sa=X&ei=rX7NTMDTNsyYOoHclJ4B&ved=0CAcQpwU&fp=c9f9dcb4a64c16fe
maar ik kan me niet voorstellen dat de oorzaak daar te zoeken is.
Bij servage zijn ze ervan op de hoogte gebracht en er zou aan gewerkt worden ;)

Sorry voor het ongemak. :eek:
 
Laatst bewerkt:
De site is met wat probs verhuist naar een van mijn vriend zijn servers in Amsterdam.
Servage gaf als reden ,dat onze database stuk zou zijn.
Als ze ons met zo'n drogreden afscheppen,word er niet lang getwijfeld over een verhuis,
die ook niet van een leien dakje wou lopen.

Maar het is uiteindelijk gelukt.

www.helpdesks.be ,Hij loopt. :love:
 
Laatst bewerkt:
Nu laadt hij sneller: we kunnen nu een sitecheck uitvoeren.

Ik heb even een paar punten opgenoemd waarvan ik vind dat ze beter moeten:
Reclame
Die ads in de rechterbalk vind ik niet professioneel staan: simpel gezegd, weg ermee.

Kopfoto
Indien dat mogelijk is, mag hij best de hele kop opvullen, dus de witruimte aan de bovenkant en zijkant mag weg.

Bedoeling van de site
Het is nu zo'n beetje een site, blog en forum tegelijk.
Dat moet anders door bijvoorbeeld de drie verschillende onderdelen op aparte subdomeinen te plaatsen.
Die moeten ook allemaal een iets andere layout hebben, maar hetzelfde thema.

Als je dan naar de site surft wordt je automatisch naar de site doorgestuurd, bijvoorbeeld home.helpdesks.be.
Je hebt dan ook nog blog.helpdesks.be en forum.helpdesks.be.
Ik denk dat dit technisch gezien makkelijk te realiseren is.
 
Ik laat het over aan iemand die er meer van kent dan ik,
en die dacht dat een AIO een betere oplossing is/was.
Ik laat het voorstel beoordelen.
Je kan het ook eens met hem bespreken,hé
 
Laatst bewerkt:
Bij onze collega's van Html-site.nl, waar ik als Vtxm lid van ben, heb je blijkbaar een sitecheck aangevraagd.
Deze is ingewilligd en te zien op http://www.html-site.nl/sitecheck-helpdesks-be


Je zou het hele filmpje eens moeten kijken, de kritiek is zeker niet mals al denkt de sitechecker dat, als je de kritiek grotendeels opvolgt, het wel goed zou moeten komen.
De kritiek gaat van de overbodige nieuwspagina naar het ontbreken van een support-formulier om in contact met de webmaster(s) te komen.
Veel werk aan de winkel dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan