Hallo,
Nette site! Ook erg leuke en interessante informatie!
Mijn tips/opmerkingen voor je site:
Home: Als ik jou was zou ik er een 'inleidende tekst' bij zetten. Nu komen bezoekers op je site en worden meteen overvallen door je content. Vertel ze eerst even wat voor een site je hebt, en waar het voor is.
Designs: Zeer standaard, maar toch nette designs! Je hebt hier wel een inleidende tekst, maar zou deze toch iets aanvullen. Waarom zouden mensen juist jouw designs moeten nemen en niet die van anderen?
Tekst editor: Ik ga er vanuit dat je dat gewoon hebt gemaakt om mensen te laten experimenteren met TinyMCE? Ook hier even een inleiding maken, mensen hebben anders geen idee waar de pagina voor is. Verder wel handig dat je zoiets maakt, maar mensen meoten dus wel weten waar het voor dient.
Picture Upload: Tsja, opzich wel handig, maar er bestaan al genoeg van dit soort services. Ik zou het er af halen. Als jouw host er tijdelijk uit ligt, dan heb je de kans dat je boze mails krijgt dat mensen geen afbeeldingen op hun site zien... Verder kunnen mensen ook bijvoorbeeld virussen en hacks uploaden, wat jouw server weer onveilig maakt.
Scripts: Als ik jou was, zou ik een witregel tussen alle links zetten. Nu ziet het er heel druk uit, een witregel maakt het geheel wat rustiger. Misschien handig om elk kopje vet te maken en daar achter en onder een kleine inleiding te zetten. Wat doet het script? Wat kan je er mee? Welke programmeertaal? enz. enz. enz.
Achtergrond muziek: Misschien even titels voor je pakketten bedenken. Bijvoorbeeld een rustig pakket, een wat swingender pakket enzovoort. Zo weten mensen wat ze downloaden, hoeven ze niet alles uit te proberen.
Poll: Vertel wat meer over het doel van je poll. Voor wie is de poll? Wat wordt er met de resultaten gedaan? Waarom is er een poll? Enzovoort.
Video's: Wel leuke filmpjes, netjes de titels er boven. Misschien een horizontale lijn (HTML tag <hr>) tussen de filmpjes invoegen? Maakt het allemaal net iets overzichtelijker.
Jep, 't is wat. Maar hier heb je denk ik wel wat aan. Laat maar weten wat je er mee gaat doen. Succes nog verder met je site!
Groetjes, Jochem