Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, snik :( Al mijn MySQL gegevens kwijt, snik :(

Iemand een betere host?

- Geen reclame
- PHP/MySQL
- Gratis

Hosts die ik niet wil:

Lycos - Host.sk - Downfire

Laatst bewerkt:
De scripts staan nog wel op mijn pc, maar alle MySQL gegevens kwijt, dat is pas balen. Die Exsilia is niet gratis...

Geplaatst door chrisgeerdink
De scripts staan nog wel op mijn pc, maar alle MySQL gegevens kwijt, dat is pas balen. Die Exsilia is niet gratis...

Sorry, slecht gelezen :o

Een goede en ook nog eens gratis host vinden is moeilijk. Allemaal hebben ze wel wat.

- Geen reclame
- PHP/MySQL
- Gratis

Hosts die ik niet wil:

Lycos - Host.sk - Downfire
Sorry, maar én geen reclame én gratis? Waar moet zo'n service van betaald worden?

Weet ik veel, maar ze zijn er wel
Tuurlijk, totdat er weer een server/harde schijf crasht etc etc

Je bent zo ontzettend enthousiast bezig met scripts en sites ontwikkelen: waarom niet een paar centen aan hosting besteden? Ik vind het echt jammer dat je al je initiatieven niets iets professioneler aanpakt. Zou je mi weer een stap verder zijn!

d-creations.nl -> voor 25 euro per jaar heb je een redelijke...!!!! wat is 25 euro nou!! :S Heb er 7 bij d-creations en ze bevallen me goed!

Geplaatst door headout

Tuurlijk, totdat er weer een server/harde schijf crasht etc etc

Je bent zo ontzettend enthousiast bezig met scripts en sites ontwikkelen: waarom niet een paar centen aan hosting besteden? Ik vind het echt jammer dat je al je initiatieven niets iets professioneler aanpakt. Zou je mi weer een stap verder zijn!

Ik wil het allemaal liever als hobby houden

Ik wil het allemaal liever als hobby houden
Klinkt zeikerig, maar: ook een hobby kost geld.

Maar ik respecteer je keuze om het gratis te houden. Ik kan je helaas niet verder helpen met een gratis host,

Geplaatst door headout

Klinkt zeikerig, maar: ook een hobby kost geld.

Maar ik respecteer je keuze om het gratis te houden. Ik kan je helaas niet verder helpen met een gratis host,

Gratis host kun je vergeten!!!

maak dan zelf een webserver en laat je compy aanstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ondertussen even een info-pagina gemaakt: http://www.cg-scripting.tk.
zit typfoutje in de link ;)
hoe dan ook, knap balen van die server !
ik zou je wel een andere willen aanraden, maar de 2 die ik altijd had zijn ook al overgegaan op reclame en geld :(
misschien is dit wat:
http://coolfreepages.com/
suc6 met alles verder :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan