Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het linker navigatiemenu weghalen, en van de buttons die je nu bovenaan gebruikt, dropdown buttons maken, want als ik op de homepagina staat, doet het linkernavigatie helemaal geen dienst, maar het neemt wel plaats in.
Voor de rest is het ontwerp wel strak en de site laadt snel, dus dat zit wel goed volgens mij

@Linto
Bedankt voor je reactie en je compliment. Ik wil graag twee dingen toelichten;
Geplaatst door Linto
Ik zou het linker navigatiemenu weghalen
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar heb echt nog geen idee wat ik er mee moet doen. Maar die ga ik op termijn zeker aanpassen, ben er zelf nl ook niet tevreden over.
Geplaatst door Linto
van de buttons die je nu bovenaan gebruikt, dropdown buttons maken
Dat wil ik eigenlijk niet doen, want nu zijn die buttons directe hyperlinks en zoekmachines indexeren een Java drop donw menu niet of niet goed. Nu geef ik de zoekmachines de gelegenheid de hele site te indexeren ipv alleen de homepage.

@Jheroen
Ik heb deze site als volgt gemaakt;
De basis lay-out is deels met FrontPage gemaakt, waarna ik de lay-out template in kladblok heb aangepast. De plaatjes zijn gemaakt met PhotoShop.

Dit is een dynamische website, de teksten komen uit een database waarvoor asp is gebruikt. Voor de asp codes gebruik ik geen editor, dat is handwerk geweest.

Geplaatst door hiemstraworld

Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar heb echt nog geen idee wat ik er mee moet doen. Maar die ga ik op termijn zeker aanpassen, ben er zelf nl ook niet tevreden over.

Neem dat linkermenu weg en zet de items die nu in dat linkermenu staan, als dropdown onder de navigatieknoppen bovenaan. Bij deze is dat linkermenu weg.:) Er zullen nog wel andere mogelijkheden zijn, maar dit lijkt me het meest voor de hand liggend.
Wat dat indexeren bij Google betreft, is het de bedoeling dat je site een bepaalde doelgroep bereikt, of zoveel mogelijk bezoekers? Mensen die op zoek zijn naar een alarmsysteem, komen gegarandeerd ook wel op deze website terecht, met of zonder die dropdown, als je metatags een beetje goed zijn.
Ik zeg er nog wel bij, het stoort me niet echt dat linkermenu, ik suggereer enkel een verbetering ;)

@Linto

Metatags zijn inderdaad nog steeds belangrijk, maar dan wel icm de juiste teksten in de body. Op andere websites heb ik gemerkt dat ik veel bezoekers via de zoekmachines binnenhaal, die de homepage niet als entrypage hebben, maar een subpagina.

Als deze subpagina's dus ook goed worden geïndexeerd zal dit dus meer kwalitatieve bezoeken opleveren van mensen die op zoek zijn naar iets wat op die specifieke pagina staat. Ik ben het dus maar gedeeltelijk met je eens wat dat betreft.

Ik denk dat ik dat linker deel laat staan, maar, als ik weer wat tijd heb, een heel ander design tegen het linker menu gooi.

Wederom bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan