Een typisch voorbeeld van kijk-eens-wat-je-allemaal-met-FrontPage-in-één-pagina-kunt-proppen.

Lelijke indeling van de frames, rommelig, onrustig, te veel letterkleuren, te veel lettergroottes en te veel lettertypen.
Maar het ergste is alle overbodige Flash, waardoor alles enorm traag wordt. Navigeren binnen de site is hierdoor een ramp.
Kijk ook maar eens naar het processorgebruik tijdens het bezoek aan de site- zie bijlage. (Dit is zonder dat er muziek speelt!) Zelfs mijn browser-menu's worden er supertraag door.
Kortom, er is met deze site zoveel mis dat ik maar eens overnieuw zou beginnen.
Gebruik voor je foto's gewone pagina's i.p.v. Flash-presentaties. En optimalisser je afbeeldingen voor het web voordat je ze uploadt - misschien een overbodige raad voor jou, maar ik zie op Helpmij genoeg voorbeelden langskomen van sites waar men met FrontPage vrolijk een foto van 1600 x 1200 pixels en 2 MB op een webpagina zet.

Voor je navigatie heb je ook al geen Flash nodig - gewone rollovers geven hetzelfde effect en zijn veel sneller.
En een goed gebruik van tabellen op aparte pagina's kan hetzelfde effect opleveren als het werken met frames. Tabellen hebben bovendien het voordeel dat zoekmachines er veel makkelijker mee overweg kunnen.
Guus.