sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.

djemmers

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
dit is mijn siteje
Als ik het goed begrepen heb mag hier geen reclame dus hieronder enkel de link
http://www.tornooi.net
wat vinden jullie ervan ?

alvast bedankt voor de commentaren...

plain and simple, daar houd ik wel van. maar mischien een beetje te simpel. Ik zou toch meer kleuren gaan gebruiken. het is een beetje erg veel wit. het is een idee om ipv het rijtje bovenaan nl. volleybal basketbal... etc, een mooie banner te maken of iets dergelijks met die sporten erin. Lettertype zou ik overal verdana maken. verdana is wat mooier en prettiger lezen

misschien is het leuker om de site content niet over de gehele breedte van het scherm te doen maar wat smaller en gecentreerd in het midden.

verder leuke site

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie Soepla,
misschien is het leuker om de site content niet over de gehele breedte van het scherm te doen maar wat smaller en gecentreerd in het midden.
wat bedoel je hier juist mee ? de body een breedte geven en die centerern over het scherm?
of enkel de content een breedte geven en die wat meer centreren?

Ik heb zo weinig kleur gebruikt omdat ik nooit tevreden geraakte over de kleuren, dus als iemand daar een suggestie over heeft ...

En ik datcht dat mijn lettertype verdana was ?

Dat "TORnooi" nodig als domeinnaam is omdat "TOERnooi" al door heel veel anderen is geclaimed snap ik.
Maar alsjeblieft haal het uit de andere zinnen weg. Schrijf daar gewoon "toernooi" Dat staat toch wat intelligenter..

Dat "TORnooi" nodig als domeinnaam is omdat "TOERnooi" al door heel veel anderen is geclaimed snap ik.
Maar alsjeblieft haal het uit de andere zinnen weg. Schrijf daar gewoon "toernooi" Dat staat toch wat intelligenter..

Dat hangt er vanaf van waar je bent. In Vlaanderen wordt vaak tornnooi gebruikt,
terwijl nederland uitsluitend toernooi.

Als je trouwens klikt op de vlag zal je zien dat het veranderd. Heb als standaardland nu Nederland ingesteld, dus zal je toernooi zien tenzij je van land veranderd.
www.tornooi.net

Laatst bewerkt:
Ja herinner ik mij, dat was een andere vraag van djemmers;), vroeg ik mij toen ook af of dit geen probleem zou zijn, blijkbaar wel. Het scriptje moet dus wat aangepast worden.

Ja herinner ik mij, dat was een andere vraag van djemmers;), vroeg ik mij toen ook af of dit geen probleem zou zijn, blijkbaar wel. Het scriptje moet dus wat aangepast worden.

Is op zich geen probleem, maar ziet er slordig uit ik vind het er slordig uitzien :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan