debloemenhal
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2010
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel met popup?- popup aanmelden. Als je deze gebruikt zou ik hem in de look n feel van de site maken of anders misschien jquery oid gebruiken.
Als je niets invult verschijnt er een waarschuwing.Je kan geen lege mail versturen.mailformulier : ik kan alles invullen of juist niets en toch lijkt het erop dat deze wordt verstuurd of juist niet. Ik krijg hier geen feedback over. Misschien velden verplicht of juist niet verplicht maken
Dat was mij nog niet opgevallen.blijkt alleen in IE zo te zijn.Ik had hem alleen in chrome en FF getest.Daar was het wel goed.plantenforum: de Default.gif wordt niet getoond
Het is ook de bedoeling dat op de adds geklikt wordt.Door de google ads lijkt net of dat de sub-fora van het forum is.. Gemakshalve klik je daar veels te snel op.
Het was misschien niet helemaal duidelijk dat het planten archief alleen maar een onderdeel is van de bloemenhal site.- in een keer veel google ads zowel boven als rechts. Dit zou ik zeker niet bij een zelfstandige bloemist doen!
Is inmiddels aangepast.Tuinplanen archief
De planten zijn tot Hosta gevuld Of de rest is nog niet zichbaar.
Dat is een goeie tip.Ik heb inmiddels een paar kleine aanpassingen gedaan,maar ga daar nog mee bezig.Overall.. staat er eigenlijk heel weinig content op de site. Het is vooral een herhaling van zetten. Ikzelf wordt nog niet uitgenodigd om juist bij deze bloemist te gaan kijken. En de site moet juist een visite kaartje zijn.
Dat gaat dan zeker werken..Het is ook de bedoeling dat op de adds geklikt wordt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.