sitecom 300N Wireless Range Extender ethernet poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwaikens

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
beste mensen,
Ik heb vandaag een sitecom 300N Wireless Range Extender gekocht. Mijn vraag aan de verkoper was specifiek of ik deze kon opnemen in een draadloos netwerk om dan aan de ethernetpoort een PC te hangen die dan internet kan ontvangen. (Dus van WiFi router naar 300N, die het dmv draad doorgeeft aan computer). De verkoper bezwoer me dat dit kon.

De 300N heb ik geconfigureerd en geeft het internetsignaal goed door. Ik kan dus bij het kiezen van het apparaat via WiFi internetten op draadloze toestellen. Is het mogelijk om de 300N nu te bedraad te gebruiken om te internetten? Het lijkt wel of de Ethernet poort alleen is bedoeld ter configuratie en niet om een computer te laten meegenieten van het netwerk signaal.

Ik heb een KPN glasvezel met Experiabox. Alles werkt verder naar behoren.

Groeten en alvast bedankt.
Jan-Willem Aikens.

dat kan maar dan moet je in de "Basic Settings" pagina vd extender de mode op "Station-infrastructure" zetten. Dit staat ook beschreven in de bijgeleverde documentatie.

Opgelost!

Dank je voor je reactie. Op een of andere vreemde manier (kabeltje eruit, weer erin) werkt het nu wel met de vorige instellingen. Ik had het kennelijk goed ingesteld. Dank je wel voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan