sitecom 300N wireless router

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvdhazel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Ik heb sindskort een draadloze router van Sitecom. het aansluiten ging prima en internet lukte meteen.
Echter windows mail (vista) werkte niet meer. Ik ben bij Ziggo. ziggo helpt mij hier niet mee.
Ik moet waarschijnlijk mijn instellingen wijzigen maar begrijp op dit gebied niet veel.

Wie kan mij verder helpen?

Indien je nu een netwerkkabel tussen de sitecom router en het computer legt, dan vermoedt ik dat het ook niet meer werkt.

Wanneer deed deze fout zich het eerste keer voor?

Werkt het indien je het netwerkkabel rechtstreeks in je ziggo modem steekt?

Altijd de computer opnieuw opstarten nadat je het netwerkkabel hebt aangesloten.

Success :thumb:

Indien je nu een netwerkkabel tussen de sitecom router en het computer legt, dan vermoedt ik dat het ook niet meer werkt.

Wanneer deed deze fout zich het eerste keer voor?

Werkt het indien je het netwerkkabel rechtstreeks in je ziggo modem steekt?

Altijd de computer opnieuw opstarten nadat je het netwerkkabel hebt aangesloten.

Success :thumb:

Als ik niet draadloos internet, dus met kabel en zonder router, dan werkt alles.
het probleem doet zich alleen voor als ik de router aangesloten heb, de verbinding wordt herkend en kan internetten. alleen de pop3 email van outlook express werkt niet. voor de rest doet alles het, internetten gaat goed en snel.

Wil je nu testen met het netwerkkabel in je router? Ook nog een keer opstarten graag.:thumb:

Wil je nu testen met het netwerkkabel in je router? Ook nog een keer opstarten graag.:thumb:

ik ben er nu niet mee bezig, komend weekend weer, maar opnieuw opstarten maakt geen verschil, heb ik al vaker gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan