Sitecom cardbus wl140 (storingcode 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

josslo35

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2005
Hoi,

Ik moet elke keer als ik mijn laptop Packard Bell Easynote 3240 op wil starten mijn netwerkcardbus Sitecom WL140 opnieuw installeren.
Ik heb alles geprobeerd, mijn BIOS Geupdate, drivers van het apparaat zelf gedownload,er uit gehaald en opnieuw opstarten en dan er weer in opnieuw de driver installeren.

Maar elke keer krijg de melding "Dit stuurprogramma werkt niet (code10)"
Ik word daar en hier niet goed van mijn kennis houd hier op wie kan mij helpen.

Hallo Josslo,

Hetzelfde probleem ervaren met de Packard-Bell-laptop van mijn dochter in combinatie met de Sitecom WL140. Uiteindelijk tot de volgende ontdekking gekomen:
Het herkennen van de Sitecom WL140 lukt alleen goed, wanneer de laptop aan de netspanning hangt. Dus: laptop aansluiten op netspanning, opstarten, inloggen en vervolgens de WL140 insteken. Bij mijn dochters laptop werkt die dan goed. Als ze echter op de batterij van de laptop werkt, weigert de Sitecom WL140 alle diensten en krijgt ze foutcode 10.
Ik weet niet of het aan Sitecom of aan Packard-Bell te wijten is, maar op batterijspanning een WiFi vinden is dus niet mogelijk.

Ik hoop dat dit ook voor jou de oplossing is.

Palindroom

Hallo Palindroom,

Bedankt met het reageren op mijn vraag.
Je heb helemaal gelijk ik heb het nu ook ondervonden dat de batterij niet voldoende kracht heeft om de cardbus op te starten.
Maar ja, ik heb mijn laptop al 3 jaar het is tijd voor een nieuwe.

Josslo35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan