Sitecom Cn-500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Ik heb sinds vandaag een NOKIA 6230 en heb daarbij een Bluetooth SITECOM CN-500 gekocht zodat ik muziek etc naar mijn computer kan verzenden. Maar nu heb ik de software geinstalleerd maar kan hij de adapter (het bluetooth apparaat) niet vinden in het programma wat ik ervoor geinstalleerd heb.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Gr Daphne

Ik weet er niet zo veel van maar heb je de apparaten al laten "paren".
Dit moet namelijk gebeuren om elkaar te leren kennen.:(

Je zult je nokia toch moeten laten weten dat er een computer in de buurt is. Dit noem ze paren.
Dit moet je in de telefoon aanzetten het zal onder verbindingen staan en dan iets van bluetooth.

Maar zoals gezegd echt veel weet ik er niet van.

Even een vraag tussendoor, heb je je ook een mmc kaart erin zitten? Als dat zo is, moet je eerst de kaart een naam geven, en je mobiel laten rebooten... ( telefoon uitzetten, batterij eruit halen en weer opstarten)

klopt!

Hoi Daphne!

Ik heb hetzelfde probleem. Alle drivers geinstalleerd. Zowel de nokia als de CN-500 drivers. Echter bij het zoeken naar de CN-500 Bluetooth geeft de computer aan dat het een onbekend USB apparaat is. (?) Heb de laatste drivers etc gedownload maar hij blijft de fout weergeven... Heeft iemand anders dit probleem ook eerder gehad? En zo ja, hoe heb je t aangepakt?

Alvast bedankt voor t advies!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan