Sitecom DC202v6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastercobra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Hallo,
Heb een heel RAAR probleem zal het zo zeggen want..
Ik had eerst een SMC router(3jaar) en internet viel vaak uit (elke half uur automatisch) dus werd gek.. daarna had ik gebeld naar UPC (heb een Chello Classic) ze zijden dat het aan Router lag dus heb ik een nieuwe gekocht had toen een Belkin 4Router gekocht en zelfde probleem (alleen wat anders valt uit en binnen 20sec. weer verbinding) dus dat ook teruggebracht en heb nu een Sitecom DC202v6(geen draadloze) gehaald en nog steeds zelfde ( tijdens gamen valt uit,downloaden, zelfs als ik NIKS doe valt ie uit !) ik heb alles nagekeken dus poorten open gedaan enz.. misschien niet ECHT alles want snap niet zoveel van Routers..
dus misschien kan iemand mij helpen met dit probleem..pff kan niet rustig Internetten..

Groetjes..

Hang eens even een PC direct op het modem, en test de verbinding even stevig... valt je verbinding dan nog weg, zit het probleem dus in je modem [of splitter], en kun je echt verhaal halen bij UPC.... [dat lijkt waarschijnlijker dan dat 3 routers hetzelfde probleem hebben]....

ergens bij routerinstellingen staat hostname daar hoort je computernaam ingevuld te staan. computernaam vindt je in een welkomstbrief van chello of in je doos van upc. niet gevonden ff bellen naar klantenservice. en niet weer een ander router kopen. je router is niet stuk alleen upc klantenservice denkt niet goed mee met klanten en zeggen maar wat als het moeilijk op te lossen is voor hun

dat wil ook niet lukken zelfde..
weet iemand een GOEDE ? dat alles PERFECT WERKT..??

Bij die hostname, in de router, hoort chello.nl te staan, ook de DNS van chello invullen, in die router is nodig, om een stabiele verbinding te hebben.

tis nog zelfde.. kheb veel problemen gelezen over dit Router dus gaat maar weer terug.. alleen welke is nou wel goed ???

beter laat dan nooit?

firmware update in router geprobeert??
chello is op een aantal plaatsen bezig geweest met updaten op bestaand platform, waardoor je router connectie problemen kan krijgen en steeds weg valt.
heb al 3 soortegelijke routers gereanimeert.

Graag niet oude topics van meer dan 2 maand oud (uit de sloot halen) kicken
Hangslotje maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan