sitecom dongle werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

coen254

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hoi iedereen,
Ik heb een probleem: een dongle van een van onze computers is kapot gegaan (tegenaan gestoten:$) en nu heb ik de dongle van de PC van mn broertje gapakt (die toch maar hoogstens een keer per jaar aan staat), maar op de een of andere manier pakt windows hem niet.
geen ping geluidje bij aansluiten, draadloosnetwerk ding en sitecom internet ding zegen allebei dat er niks is aangesloten.
Op de PC staat win 7, en de dongle is een Sitecom 300N wl-302 xr v1 001.
Drivers natuurlijk geinstaleerd.
iemand een idee?
alvast bedankt!
MVG,
Coen Visser

nee, ze werken allebei met andere dongle/in andere (oude) pc

@coen254: Je leest verkeerd: Wat Bertus bedoelt is of je met je stoot-actie wellicht ook de USB-poort van je pc/laptop kapot gemaakt hebt. Dus dat niet alleen de dongel kapot is gegaan, maar ook de USB-poort.

Tijs.

ik snap het, maar ik bedoel dat de usb-poort wel werkt als ik er een andere dongle in doe, en de dongle werkt wel als ik hem in een andere pc doe

Sluit de dongel aan op de pc, wacht een minuut en ga dan in Apparaatbeheer onder Netwerkadapters kijken of je daar wat ziet.
Kan ook zijn dat de dongel als onbekend apparaat wordt weergegeven in Apparaatbeheer (meestal dan met een geel vraagteken onder Overige apparaten).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan