FransSitecom
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2013
Hallo,
Een probleem. Mijn zoon zit veel op zolder en wil een sneller internet / wifi.
Heb dus een Sitecom homeplug 500mbs gekocht. 2 x een stopcontact / homeplug. Een beneden bij de router en een op zolder in een stopcontact bij zijn buro. De homeplugs ingesteld zoals werd beschreven. Echter niet het gewenste resultaat. De verbinding zou via het stroomnet dienen te gaan. Beneden in de buurt van de router vindeb beide plugs elkaar wel. Volgens een kennis zou dit komen omdat er sprake is van verschillende stroomgroepen in huis. De plugs kunnen elkaar daar door niet vinden. Terug gegaan naar de Harense smid. Waar men mij verzekerde dat het ook bij verschillende stroomgroepen, zou moeten werken. Hij zou het voor mij uit zoeken. Heb er echter een hard hoofd in.
Kan iemand mij vertellen wat er waar is van die verschillendestroomgroepen?
Komt er dan helemaal geen signaal, of slechts een zwak signaal?
Is er een uitgebreidere gebruiksaanwijzing, moet er nog meer gebeuren?
Ervaringen of Oplossingen ?
Ik hoor het graag.
Grt. Frans.
Een probleem. Mijn zoon zit veel op zolder en wil een sneller internet / wifi.
Heb dus een Sitecom homeplug 500mbs gekocht. 2 x een stopcontact / homeplug. Een beneden bij de router en een op zolder in een stopcontact bij zijn buro. De homeplugs ingesteld zoals werd beschreven. Echter niet het gewenste resultaat. De verbinding zou via het stroomnet dienen te gaan. Beneden in de buurt van de router vindeb beide plugs elkaar wel. Volgens een kennis zou dit komen omdat er sprake is van verschillende stroomgroepen in huis. De plugs kunnen elkaar daar door niet vinden. Terug gegaan naar de Harense smid. Waar men mij verzekerde dat het ook bij verschillende stroomgroepen, zou moeten werken. Hij zou het voor mij uit zoeken. Heb er echter een hard hoofd in.
Kan iemand mij vertellen wat er waar is van die verschillendestroomgroepen?
Komt er dan helemaal geen signaal, of slechts een zwak signaal?
Is er een uitgebreidere gebruiksaanwijzing, moet er nog meer gebeuren?
Ervaringen of Oplossingen ?
Ik hoor het graag.
Grt. Frans.