Sitecom LN 309

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Dames/heren.

Ik heb al ff de forums doorzocht maar ik kom er toch niet uit. Het gaat over het volgende. Ik heb een nieuwe Sitecom LN 309 aangesloten op mijn Linksys WRT54G router. Daar heeft de printerserver een IP adres gekregen namelijk 192.168.1.104. Met mijn laptoppie is er geen enkel probleem om met de pserver te gaan werken. Die draait op Vista. Op mijn desktop draaien Vista en/of XP. Onder Vista (desktop) geen enkel probleem om met de Sitecom te werken. Met XP(Desktop) lukt mij dat niet. Als ik alle voorgeschreven installatiehandelingen heb doorlopen dan geeft de Printerserver "Connect Device Failled".
ik heb de helpdesk van Sitecom ook al benadert, maar ook die komen er niet uit. Ik heb er hier plaatje bij gedaan met de instellingen zoals de server die aangeeft .Wie kan me helpen.......

Met dank

Linkie

Bijlagen

• Naamloos-1.gif
    Naamloos-1.gif
    38,1 KB · Weergaven: 113
Ln-309

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem , in eerste instantie werkte het printen perfect op mijn 2 XP 's machines , na enige tijd slecht op 1 PC , waarom ???
Heb de server gereset , printer terug geïnstalleerd , enz....... echter niets helpt .
Nu als laatste redmiddel ga ik mijn back-up image van mijn system ( na een clean-istall)
terugzetten en terug van nul starten, hopelijk met resultaat.
Ik laat nog wel eens weten.

Mocht iemand anders een oplossing kenen , we staan open voor suggesties.

Groeten.

Ln 309

Hallo,
Sinds ik de optie " controlcenter starten met Windows " heb uitgeschakkeld , zie ik geen problemen meer op mijn XP-configuratie (2 PC's), je moet dan wel telkens je wil printen het controlcenter opstarten maar dat is maar een kleine moeite . Ook combinatie XP -Vista ( of Windows 7 ) doet het .
Wat je ook kan doen bij een mogelijk probleem is in "task manager " het bijhorende process beeindigen om daarna controlcenter.exe terug te starten.
Hopelijk heb je er wat aan .:cool:

Bijlagen

• Controlcenter.jpg
    Controlcenter.jpg
    58 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan