Sitecom NAS MD-253 kent admin/admin niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MyNameIsJeroen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Beste lezers,

na een software update naar 2.3.33 kan ik niet meer inloggen in mijn Sitecom NAS MD-253. De software update leek wel succesvol te zijn afgerond.

Als ik naar http://sitecomnas/ navigeer in mijn browser accepteert hij geen enkel wachtwoord meer. Voorheen wel, en ik heb het wachtwoord niet gewijzigd.

Nu zie ik dat gebruiker "wivanti" exact hetzelfde probleem heeft gehad, en dit heeft opgelost:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/647549-Sitecom-Nas-MD-253-geeft-problemen

Ik ben reuze benieuwd naar de oplossing! Maar het topic is helaas gesloten. Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt,
Jeroen.

Was het niet beter geweest dat jij even dezelfde vragen had beantwoord als Wivanti? Dus
a. Of je Internet Explorer 9 gebruikt had bij het uploaden van de firmware?
b. Of je beide schijver uit het systeem had gehaald vóór de upgrade?
c. Of je contact hebt gehad met de leverancier voor terugsturen van de NAS voor 'reparatie'? [Let op: Informeer eerst of je de harde schijven moet meesturen én of de inhoud daarvan mogelijk wordt gewist!]

Lijkt mij overigens dat Wivanti het probleem met wachtwoorden uiteindelijk heeft opgelost via contact met de Sitecom helpdesk.

Tijs.

Ja, de schijven eruit gehad en geuilpdate met Firefox. Nog niet gebeld met de leverancier.

Inmiddels wel gebeld met de leverancier. Die vertelde me het systeem te resetten met de knop achterop.

Maar ik durf niet zo goed, het werkt nu 'half', en straks werkt er misschien niks meer :)

De gouden tip is dus nog steeds welkom, hopelijk van iemand met hetzelfde probleem.

Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Probeer eens twee zaken:

- vanop een andere PC. Ik kon met een 2de pc wel inloggen.
- op de pc waar de problemen begonnen zijn, je internet- (browser) geschiedenis wissen. Bij mij was het probleem opgelost.
Gelukkig moest ik de boel niet terug sturen.
Ik heb dit probleem ook bij SiteCom gemeld, maar nog geen antwoord gekregen.

Succes.

Hoi, bedankt voor je bericht.

Ik heb de NAS een paar maanden geen aandacht meer geschonken. Gewoon aan laten staan, en gebruiken zoals hij bedoeld is.
De tekortkomingen maar geaccepteerd.

Nu probeerde ik zojuist in de loggen met admin, admin en zowaar lukte het. Een raadsel!

Hoe dan ook bedankt voor jullie meedenken!

Jeroen.

Mooi dat het alsnog gewerkt heeft.

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan