sitecom netwerk van de beveiliging halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bejay001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
hallo,

ik heb een sitecom router en die wou ik graag beveiligen. ik kwam op een site terecht van sitecom zelf met als gebruikersnaam adim en wachtwoord hetzelfde.

Nu heb ik iets gedaan in mijn netwerk waardoor ik er niet meer opkan. Ik kan dus ook niet meer terug naar die site van sitecom want daarvoor moet je verbindind hebben met je eigen netwerk.

Kan iemand mij vertellen hoe ik weer van die beveiliging af kom?

vast bedankt,

Bejay

Al een systeemherstelpunt geprobeerd om een dag of wat terug te gaan , dus voordat je die dingen hebt veranderd.

hallo,

ik heb een sitecom router en die wou ik graag beveiligen. ik kwam op een site terecht van sitecom zelf met als gebruikersnaam adim en wachtwoord hetzelfde.

Nu heb ik iets gedaan in mijn netwerk waardoor ik er niet meer opkan. Ik kan dus ook niet meer terug naar die site van sitecom want daarvoor moet je verbindind hebben met je eigen netwerk.

Kan iemand mij vertellen hoe ik weer van die beveiliging af kom?

vast bedankt,

Bejay

Je kwam op een website terecht van Sitecom zelf zeg je en hier kon je het wachtwoord wijzigen.
Was dit niet het configuratiescherm van de router ?
Zo ja, reset de router dan en hij zal weer in de fabrieksinstelling staan. Even zoeken naar een klein resetknopje, meestal zit er een klein gaatje en met een paperclip kan je dit schakelaartje indrukken. Even ingedrukt houden en de router zal zichzelf resetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan