hoi
ik heb sinds 1 week een laptop en nu heb ik een sitecom draadloze router gekocht
ik heb internet op mijn pc en op mijn laptop
maar ik krijg hem niet beveiligd
ik ben al terug naar de winkel geweest en daar hebben ze het voorgedaan en toen was hij beveiligd
maar toen ik thuis kwam , kwam er te staan
DE INSTELLINGEN DIE OP DEZE PC ZIJN OPGESLAGEN KOMEN NIET OVEREEN MET DE VEREISTE VAN HET NETWERK
nu zat ik net weer te vogelen( *****n) en toen had ik via een link en uitleg van jullie forum een websleutel gemaakt
en ingevoerd
toen was de pc beveiligd maar op de laptop gaf hij nog steeds het bovenstaande aan
daar in de beveiliging dezelfde sleutel gebruikt maar die wil hij niet
hij wilde 5 of 10 tekens
nou die had ik dus niet ik had er meer
kan iemand mij helpen de router te beveiligen
ik gebruik op de pc en op de laptop vista de pc zit met een draadje in de router
mijn dank is groot
hopelijk hebben jullie alle info de je nodig hebt om mij te helpen
gr lizzy
ik heb sinds 1 week een laptop en nu heb ik een sitecom draadloze router gekocht
ik heb internet op mijn pc en op mijn laptop
maar ik krijg hem niet beveiligd
ik ben al terug naar de winkel geweest en daar hebben ze het voorgedaan en toen was hij beveiligd
maar toen ik thuis kwam , kwam er te staan
DE INSTELLINGEN DIE OP DEZE PC ZIJN OPGESLAGEN KOMEN NIET OVEREEN MET DE VEREISTE VAN HET NETWERK

nu zat ik net weer te vogelen( *****n) en toen had ik via een link en uitleg van jullie forum een websleutel gemaakt
en ingevoerd
toen was de pc beveiligd maar op de laptop gaf hij nog steeds het bovenstaande aan
daar in de beveiliging dezelfde sleutel gebruikt maar die wil hij niet
hij wilde 5 of 10 tekens
nou die had ik dus niet ik had er meer
kan iemand mij helpen de router te beveiligen
ik gebruik op de pc en op de laptop vista de pc zit met een draadje in de router
mijn dank is groot
hopelijk hebben jullie alle info de je nodig hebt om mij te helpen
gr lizzy