Sitecom router kan niet geïnstalleerd worden op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Berichten
1
Hallo,

ik heb een laptop en een router (Sitecom Router 300N X2 WL-341). Ik wil die router installeren op de laptop. Maar dat gaat niet.
Als ik klik op beschikbare draadloze netwerken weergeven, ziet hij de router wel. Maar ik wil de inloggegevens invoeren en krijg dat kader maar niet. Als ik dan op die gevonden router dubbelklik maakt hij al automatisch een verbinding. En dan krijg ik de fout: Er kan geen verbinding met het geselecteerde netwerk worden gemaakt. Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. Vernieuw de lijst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken..

Ik wil dus die router opnieuw instellen a.d.h.v. de inloggegevens.. Vroeger was het geen probleem, alleen na een herstelling lukt het niet meer.
En de handleiding volgen helpt ook niet. Want via die handleiding werkt het ook niet.
 
Als het goed is zit er ergens een reset knopje in een gaatje in je router verborgen. Hou die voor min. 30s ingedrukt (kijk even op internet precies hoe lang) en dan is je router compleet gereset en kan je rustig internetten zonder wachtwoord. Als je er dan weer een wachtwoord op wilt zetten, volg dan de handleiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan