Sitecom router updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

proud84

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2001
Ik heb al ruim 2 jaar een sitecom router en ben er best tevreden mee. Sinds een maand of 3 krijg ik om de zoveel tijd
een melding dat ik moet updaten. Als ik op ok druk moet ik mij aanmelden met een inlognaam en wachtwoord maar waar haal
ik die vandaan? Ik heb me nooit geregistreerd bij Sitecom.

Als je naar de Sitecom website gaat dan kun je daar registreren. Als je dat hebt gedaan kun je je aanmelden en updaten.

Groet,

Hoe moet ik dat doen? Als ik naar de Sitecom site ga kan ik mij alleen aanmelden voor een verlengde garantie van 10 jaar.
Ik zie niet hoe ik mij normaal moet registreren.

Hallo proud84,

Ik zou even voor je gaan kijken of ik misschien wat meer informatie kan vinden op het internet.
Wat voor type Sitecom router heb je? (dat staat vaak achterop)

Groet,

.......dat staat vaak achterop.......; dat was ook de oplossing :) ; daar staat de lognaam " admin" en een password.
Ik denk dat ik nu verder kan maar dan moet ik weer eens de melding krijgen dat ik moet updaten en dat gebeurt maar
circa 2 keer per week. In elk geval bedankt Paul.

.......dat staat vaak achterop.......; dat was ook de oplossing :) ; daar staat de lognaam " admin" en een password.
Ik denk dat ik nu verder kan maar dan moet ik weer eens de melding krijgen dat ik moet updaten en dat gebeurt maar
circa 2 keer per week. In elk geval bedankt Paul.

Ik kan het niet zeggen voor 100% maar ik denk inderdaad ook dat dat je gebruikersnaam en wachtwoord zijn MITS je al had verandert.
Die gebruikersnaam en wachtwoord zijn namelijk als standaard ingesteld voor als je de eerste keer inlogt in je router via 192.168.2.54 enzovoort.
Als je je gebruikersnaam en wachtwoord van je router als een keer gewijzigd hebt, dan moet je die gebruiken in plaats van deze die achterop je router staan.
Ik heb er zelf zo nog niet eens over na gedacht dat dat je gebruikersnaam en wachtwoord voor het updaten kan zijn..

Ik hoop dat het je lukt!

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan