SITECOM Router - WPA Encryption - IPS ADRES

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luca333

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Berichten
19
Hallo, Weer een IPS/Router adres vraag

Mijn SITECOM ROUTER doet het prima sinds 2007. Niettemin, heb ik de laatste tijd wat beveiligingsproblemen en wil graag en WPA Password toevoegen.

Probleem: kan niet met de aanbevolen 'admin' username en password via de IPS adres: 192.168.0.1 op de site komen om de benodigde aanpassingen uit te voeren. 'k heb de IPS adres gecheckt via uitvoeren van CMD Prompt en die is goed. Verder heb ik geprobeerd zowel draadloos als via de kabel een verbinding te maken.

Heeft iemand een oplossing of suggesties? Alvast bedankt,,,, Luuk
 
Je kunt probeen de router een "zachte"reset te geven door de router even spanningloos te maken. Als dit niet helpt, resetten met het resetknopje, dan gaat de router terug naar de default waarden(fabrieks instellingen) en moet opnieuw ingesteld worden.
 
Hallo Bernard... bedankt voor je snelle reaktie. Mijn probleem is te verbinden met de SITECOM funkties via de IPS adres. Denk je dat je suggestie zou kunnen helpen?

Ik kan op dit moment niet inloggen via the IPS adres op SITECOM; het zegt dat ik niet kan inloggen. Het accepteert niet 'admin' als wachwoord en username.

Alvast bedankt, Luuk
 
Als je de router reset met het resetknopje gaat hij terug naar de fabrieksinstellingen. Dus in principe zou je dan weer in kunnen loggen met 2x admin. Daarna even opnieuw de router opnieuw instellen.
 
Roter Problemen....

Hallo Bernard.... bedankt voor de tip. Probleem is nu opgelost! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan