Sitecom router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor de duidelijkheid.
We hebben het over de AP (Acces Point) en niet over de router waar deze op aangesloten is.

Het AP werkt, je kunt draadloos internetten, via het AP.
Alleen kom je er nog niet in.

Klopt dit tot dusverre?

Laatst bewerkt:
Gwn voor internet maar er moet een wpa beveiling opkomen net als me andere wireless router!

Kunnen jullie me nog verder helpen of niet...

EDIT

Ja dit klopt maar ik wil dit nog beveiligen zodat niet iedereen er zomaar inkomt!

Nogmaals, waarom ga je die Sitecom gebruiken als je al draadloos internet hebt??

NEEEE daar wil ik die draadloze router op gaan aansluiten dus deze sitecom accesspoint!

Daarom moet er beveiling op komen!!!!

Maar eh.... beveiligen doe je allereerst in de router

Laatst bewerkt:
Je snapt het echt niet he!

De sitecom heb draadloos internet... maar dit is nu nog onbeveiligd en daarom wil ik er dus bijvoorbeeld wpa beveiling op zetten!

Waarom doe je zo raar?

Ik open gewoon een topic om antwoord te krijgen op me probleem...

Niet om dit soort antwoorden! Ik vraag gewoon of je nu snapt wat ik bedoel en of je me kan helpen!

Ik heb die handleiding al ik heb alles gedaan zoals het daar staat ik heb het ip enz veranderd maar ik kom er nog niet in!

Hoe kan je alles gedaan hebben wat daar staat in de handleiding wanneer je niet in het accespoint kunt komen:o

Het lukt me echt niet!

Dat programma waarmee je erin kan komen vind die sitecom niet eens!!

Laatst bewerkt:
Welk programma heb je het nu over???

Je moet gewoon je pc met een netwerk-kabel aan die Sitecom hangen en de handleiding volgen, is toch niet zo ingewikkeld??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan