Sitecom router

• Onderwerp starter Onderwerp starter WY79
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Typen+aanklikken

Als ik copy networkkey doe gebeurt er niks, ik kan niets intypen of iets aanklikken. Ik begrijp er niks van. En waar wil je dat ik een printscreen van maak?

Ik denk dat het beter is dat je canon een mail stuurt(of belt). Ik heb zelf geen canon hier; kan dus alleen maar tips geven. Ik weet niet meer hoe ik je moet helpen aangezien we niets opschieten.

Sitecom (nieuws)

Ik heb een nieuwtje: hij heeft inmiddels me router gevonden. Ik heb ff de Canon Network Tool opgestart en bij SSID me Sitecom router ingevuld. Nu heeft hij me router gevonden. Maar die network tool blijft zeggen: a port is not installed, watvoor poort bedoeld hij daarmee?
En de status van me printer staat ook nog op offline.
Maar in me instellingen lijst draadloos LAN is alles nu ingevuld. :D
Dus ik ben der bijna. ;-)

heb je trouwens de firewall op de pc aanstaan? deze ook uitzetten; kan printverkeer blokkeren. wat ebtreft de poort; ik denk dat je de printer niet geinstalleerd hebt lokaal op je pc

Firewall+ printer lokaal

Oke, ik zal me firewall uitzetten. Maar wat bedoel je precies met dat ik me printer niet lokaal heb geinstalleerd?

Opgelost

Ik heb het opgelost hoor. Maar ik zal morgen (vrijdag) nog eens proberen of de printer het echt goed doet met draadloos printen. ;)

Bedankt voor het helpen allemaal alvast. Ik ben der eindelijk uit. :d

WY79

Wat was het nu?

Het is me gelukt nadat ik het programma Wireless Setup Assistant had gedownload. Toen kwam ik verder. En daarna heb ik gewoon wat dingen uitgeprobeerd en toen is het me eindelijk gelukt. :D

Ik kan nu eindelijk draadloos printen. :)

Mooi, jammer alleen dat ik die tool al op 19 juli 2010 19:14 #17 aanhaalde.
In de toekomst toe gewoon niet abng zijn voor de pc en gewoon proberen :thumb:
Veel print plezier

Tool

Ha deheugden,

Ik wist toen niet dat je de Wireless Setup Assistant bedoelde, dat ik die van de cd moest halen. Als je toen de naam erbij had vermeld das was het misschien wat sneller gegaan. :D
Maar nogmaals bedankt. :thumb:

Gr. WY79

Opgelost

Dat had ik al gedaan. Zo wakker ben ik ook nog wel. haha.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan