Sitecom Wireless N Router 300N

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Wij hebben een paar weken geleden de Sitecom 300N Router aangeschaft, dit is omdat mijn zusje met de Experia Box niet goede ontvangst had. Deze zou een bereik hebben tot 700 meter. Ik weet dat het minder wordt door muren beton en metaal, maar dan zou die toch 20 meter goed moeten halen? Als ik kijk in de Belkin Monitor, geeft die een minder sterke signaalsterkte aan dan de Experia Box. Moet je de sterkere ontvangst nog activeren ofzo?

GooGooJansen:(

700 meter bereik is wel erg ver hoor ik denk dat je 70 bedoelt.

het feit dat je tot 700m bereik hebt betekend niet dat je tot 700m volledige sterkte hebt.

Dat weet ik, daarom zei ik ook. Tot 20 meter moet toch wel goede sterkte zijn / betere dan van Experia Box. Want Experia box kan maar tot 100 of 50 ofzo.

Het kan dat het op die afstand "sterker" zou moeten zijn. maar het hoeft niet.

Maar op persoonlijke basis: "Ervaringen uit het verleden bieden mij voldoende garantie voor de toekomst om nooit sitecom aan te schaffen"

Vraag het eens na bij de support van Sitecom, misschien moet je er nog een firmware opgooien om verbeterde sterkte te krijgen......

Laatst bewerkt:
Ik had juist goede/slechte ervaring. Goede = Als het werkt dan werkt het constant goed/beter dan anderen. Slechte = Moeilijk om werkend te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan