Sitecom wireless router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
2.349
Ik heb zojuist een wireless router gekocht van sitecom. Ik heb hier mn pcs op aangesloten (nog niet mn draadloze). Via de setup van mn router zie ik wel mn pcs staan, dus ze hebben wel verbinding. Alleen kan ik met geen mogelijkheid het internet op.

Hiervoor had ik een gewone router, die heb ik dus nu weggehaald en daarvoor in de plaatst deze gezet.

Wat moet ik doen om hem aan de praat te krijgen?
 
Geplaatst door Robbert1978
Ik heb zojuist een wireless router gekocht van sitecom. Ik heb hier mn pcs op aangesloten (nog niet mn draadloze). Via de setup van mn router zie ik wel mn pcs staan, dus ze hebben wel verbinding. Alleen kan ik met geen mogelijkheid het internet op.


Heb je wel al je router geconfigureerd,dus oa de instellingen van je provider er in zitten?

Welke provider heb je?
Ff wat meer info gaarne........
 
Ik heb instructies in handleiding gevolgt ja, er stond wel dat het soms nodig is om mac adres te veranderen maar hoe dat moet, geen idee.

Ik heb chello internet
 
Geplaatst door Robbert1978
Ik heb instructies in handleiding gevolgt ja, er stond wel dat het soms nodig is om mac adres te veranderen maar hoe dat moet, geen idee.

Ik heb chello internet

Had ik je die handleiding van mij nou al gestuurd,of nog niet?

Als je de router hebt aangesloten op de pc,en aan je Wan(de internet kant dus..) dan kan je in internetexplorer in je browser dus intikken:
192.168.0.1 en dan kom je in het hoofdmenu van de router,en hier vul je dat allemaal in.(Mac adres etc)
Ik hoor het van je.
 
Geplaatst door Robbert1978
Nee je had nog geen handleiding gestuurd.

Dan stuur ik je hier een lijst waarin staat hoe je de router moet configureren voor diverse providers,zo ook voor die van jou.Hoop dat je er wat aan hebt.
Kwam je wel al in het menu van de router via 192.168.0.1 ?
 

Bijlagen

  • router leo-alle inst.voor alle providers !!!.doc
    37 KB · Weergaven: 72
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan