Ik heb net zelf eens geprobeerd en krijg 11 bestanden (inclusief een install bestand). En dat is waar je op moet klikken.
Ik heb het allemaal ook even geprobeerd, alle genoemde download-links, en bij uitpakken krijg ook ik altijd maar 6 bestanden en GEEN 11
Ik denk dus dat die ZIP-file met 11 bestanden niet de juiste is!!!
Dat komt omdat de drivers van vista in een zip-file staan. Die moet je dus eerst unzippen met winzip, daarna moet je deze file gewoon openen (dubbel klikken). Dat is het
Niet alleen de Vista drivers zijn trouwens in een ZIP file verpakt, ook de drivers voor b.v. Win XP zijn een ZIP file, maar wel vele malen groter, TS heeft dus terecht iets vreems opgemerkt!
Het verschil in omvang van het bestand is dan ook behoorlijk vreemd, XP drivers ca. 2,5 mb, Vista drivers ca. 383 kb.....
Sitecom mailde over het probleem het onderstaande:
"Ls,
Sinds de komst van windows Vista zijn er nog aardig wat foutjes ontdekt in het besturingsysteem.
Helaas ligt dit aan de kant van microsoft, en niet aan de beta drivers die hier keurig op vier systemen draaien.
U zou eerst met een kabel alle updates van vista moeten downloaden
Wellicht is dat de oplossing...
[modedit] Volgende keer graag de aanpassen knop gebruiken.. ipv steeds een nieuwe post te plaatsen[/edit]