Sitecom WL-160 Vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

indo1991

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
hallo ik heb een vraag een vriendin van me wilt met haar iphone op internet gaan met wifi maar ze moet het wachtwoord intypen haar wirles draad loos is WL-160 van sitecom
ik heb zelf linksys en weer hoe daar moet vinden de wachtwoord maar bij de WL-160 weet ik dat niet kan iemand me helpen ? alvast bedankt

In je internet browser 192.168.0.1 typen en naar tabblad beveiliging gaan.

ik heb print screens laten maken hier zijn ze

Bijlagen

• ---.jpg
    ---.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 70
  • --(1).jpg
    --(1).jpg
    98,5 KB · Weergaven: 74
  • --(2).jpg
    --(2).jpg
    96,6 KB · Weergaven: 51
  • ---(1).jpg
    ---(1).jpg
    98 KB · Weergaven: 68
  • ---(2).jpg
    ---(2).jpg
    93,5 KB · Weergaven: 65
hier nog 1 foto

dus waar moet ik de wachtwoord zoeken ? want ik ben niet bekend er mee kan je mischien zeggen wat ik moet aanklikken?

Bijlagen

• ---(3).jpg
    ---(3).jpg
    97,5 KB · Weergaven: 72
Moet bij WIRELESS SETTINGS staan !
Als het goed is kan je daar security aanklikken en daar moet hij staan.

Als het goed is kun je gewoon onder Wireless Settings, bij tabblad Security, meteen je wachtwoord veranderen.

oke bedankt voor de info ik zal het doorgeven en laat weten als het opgelost is
en hoe verander ik de beveiliging

Bij het tabblad Security kun je bij Data Encryption WPA2 kiezen. Zorg wel dat als je automatische inlog op de router hebt (draadloos), dat je handmatig het wachtwoord verandert, anders kom je niet je router meer in. (of zorg dat je bedraad op de router staat aangesloten als je de instellingen wijzigt)

Succes :thumb:

Je kan het ook vanaf de laptop doen, maar ik ga er nu even vanuit dat de laptop automatisch op de router inlogt bij het opstarten. Als het wachtwoord is verandert, kun je er draadloos niet meer in - tenzij je handmatig het wachtwoord wat op de laptop wijzigt - naar het nieuwe wachtwoord.
Een kabeltje tussen je router en de laptop is dan makkelijker, zodat je in het menu van de router kan blijven.

oke ik snap al zal het ff doorgeven
want ze woont op un groote afstand dus moet het via msn doen :P
ik zal het ff zeggen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan