sitecom wl-173 iip ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco1995

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2011
hallo,
ik kan met mijn sitecom wl-173 nadat ik hem WPA2 AES beveiligd heb en het gewoon goed werkte op mijn pc, ps3, laptop en 2 telefoons, met geen enkele meer verbinden.. allemaal blijven ze haken bij het ophalen van een ip-adres, wat voorheen prima lukte.
geen van al heeft nu verbinding met internet, iemand een idee om de router te resetten want ik kom ook niet in mijn standaard gateway, doordat ik geen internet verbinding heb..

Je kan je router ook resetten door op de achterkant of ergens anders naar het woordje 'Reset' zoeken.
En dan kan je er (misschien met een pen) op drukken.

@ WDHBGS: Zucht weer......

Als je je WL-173 met een kabel aan de router verbindt, krijg je dan wel een IP? Zo ja, dan kun je via de gateway wel bij je router.

http://www.sitecom.com/showdownload.php?id=2920\

In hoofdstuk 2.1.2 zie je het resetknopje op de achterkant, daarmee kun je hem naar de febrieksinstellingen terugbrengen, mocht dat nodig zijn.

dhcp

ja de dhcp server staat ingeschakeld, eveneens dat ik mijn PS3 een static IP heb gegeven, buiten de DHCP range.. heb hier nooit problemen mee gehad, tot gisteravond toen ik ineens met geen enkel apperaat meer verbinding kan maken.

ik heb mijn pc via een ethernet(LAN) kabel verbonden aan mijn router, maar ook die kan geen ip ophalen en kom zo niet in de gateway van mijn router

Laatst bewerkt:
zal ik meteen doen als ik thuis ben.. iemand een idee welke instellingen ik moet invoeren??
provider: UPC

Dat staat waarschijnlijk in de papieren die je van UPC hebt.

tja.. dat zal nog ff zoeken worden... bedankt voor de support, hoop dat er mischien ergens standaard UPC instellingen te vinden waren...

Achter op zit vast wel een gaatje met het reset knopje daarin. Even met een naald of pen 5 seconden inhouden and bob is your uncle. :thumb:

thanks

ik heb mijn router gereset en heb weer internet.
bedankt voor de hulp.

[CLOSED]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan